S12. Sala E. Projectes STEAM (12/02/24)

Els projectes STEAM són propostes educatives de caràcter interdisciplinari, que pretén involucrar l’alumnat a resoldre reptes relacionant diversos camps de coneixement com ara les ciències, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques.

En la sessió d’avui, ens han presentat alguns projectes STEAM en actiu de centres educatius de la província de Girona. D’altra banda, també hem treballat eines digitals que ens poden ser útils per treballar amb l’alumnat. Concretament, una de les interessants, al meu parer, és la creació d’hologrames d’una manera del tot senzilla. Només cal generar un vídeo en el programa canvaPro, un plàstic que ens han facilitat des del projecte Robolot i un mòbil. El vídeo que he realitzat és sobre el material del laboratori i finalment, l’he penjat al Youtube. Aquí el teniu.

Fins aviat,