Com cada any l’alumnat de l’escola ha anat a cantar a la plaça de Manlleu. Aquí podeu veure els vídeos de cicle superior
5è
6è
Com cada any l’alumnat de l’escola ha anat a cantar a la plaça de Manlleu. Aquí podeu veure els vídeos de cicle superior
5è
6è
Avui, experiments a 6è. Canvis químics : la combustió.
Hipotèsis, comprovació, anàlisi i confirmació.
Malgrat la pluja, aquest matí hem torrat les castanyes i a la tarda hem fet les danses al teatre de l’escola. Després a la classe ens hem menjat les castanyes. Per cert, aquest any estaven molt bones, ni massa fortes ni massa cuites !!! Felicitats castanyeres i castanyer.
Ahir es va produir la primera trobada del 2n Consell de la infància de Manlleu. Aquesta trobada es va realitzar a la sala de plens de l’Ajuntament de Manlleu amb la presencia de l’alcalde i la regidora. Cada escola hi ha un representant.
Els nens i nenes són els protagonistes i fan aportacions per poder millorar algun aspecte del poble.
Podeu trobar més informació a la web de l’Ajuntament de Manlleu