Hem fet un taller de feltre molt divertit ! A poc a poc hem anat treballant.
Els nostres padrins de 5è i de 6è ens han vingut a buscar a la classe i hem anat tots junts a jugar al parc de la plaça dels Àlbers. Ens ha agradat molt anar a jugar amb els nostres padrins , així ens hem conegut una mica millor.
Podeu veure més fotos: educació viària
Aquesta tarda l’alumnat de 5è juntament amb un grup de pares i mares han visitat el Museu Industrial de Ter. Ha estat una gran experiència, sobretot quan hem vist en funcionament la turbina.
Podeu veure més fotos: MIT
Podeu veure com nens i nenes de cicle superior expliquen contes als més petits de l’escola. Aquesta activitat, entre d’altres, estableix vincles entre els alumnes.