-
MENÚ
Pàgines
-
ENLLAÇOS
Arxiu de l'autor: a8019940
EL CIRC HA ARRIBAT
Aquest segon trimestre tota l’escola hem estat treballant sobre el circ. La nostra escola durant uns dies s’ha convertit en un circ molt divertit. Nosaltres hem fet tallers durant una setmana i ens hem convertit en pallassos, malabaristes i equilibristes. … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
DIJOUS LLARDER D’EXCURSIÓ ANIRÉ
Les nenes i els nens d’Educació Infantil hem anat d’excursió al parc per celebrar el DIJOUS LLARDER. Hem menjat uns superentrepans i ho hem passat d’allò més bé enfilant-nos pels tobogans, gronxant-nos amb els gronxadors i jugant amb els nostres … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
TUUUUTUUUUUUU QUE MARXA EL TREN!
Els dofins i els pingüins hem estat treballant aquest trimestre el projecte del TREN. Hem après un munt de coses interessants, hem construït el nostre propi tren, alguns companys han portat els seus trens a l’escola, els hem muntat i … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
P4 VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE MANLLEU
Els ESQUIROLS i els OCELLS hem anat a visitar la Biblioteca Municipal de Manlleu. Els nostres pares i mares també ens han acompanyat. Ens han rebut les bibliotecàries que ens han ensenyat tot el que podem trobar a la Biblioteca: … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
CAGA TIÓ, CAGA TORRONS….
Aquest any els tions han menjat moooooolt perquè han vingut carregadíssims de regals, torrons i neules per tots nosaltres. … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ANEM A CANTAR NADALES AL MERCAT MUNICIPAL
De nou aquest any hem amenitzat les compres de Nadal al Mercat Municipal cantant les les nostres nadales i recitant els nostres poemes.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ELS PATGES ARRIBEN A L’ESCOLA
Els patges de SAS Majestats Els Reis de l’Orient van venir a la nostra escola a recollir les cartes dels nens i de les nenes. Ens van fer un petit obsequi i vam estar molt contents de poder-los rebre.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ANEM A CANTAR A LA PLAÇA
Tots els alumnes de l’escola hem anat a cantar nadales a la plaça Major. Ho hem fet d’allò més bé i per acabar hem cantat tots plegats “M’agrada el Nada”. Ha sigut molt emocionant.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ELS CARGOLS VISITEN EL CENTRE CÍVIC
Els cargols hem anat a cantar nadales i a recitar el poema que hem après de Nadal als avis i àvies del centre cívic. Quan hem arribat estaven a punt de començar la seva sessió de ball en línia i … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
P5 I P4 VISITEN LES ESCOLES BRESSOL
Els alumnes de P5 i de P4 hem anat a les escoles bressol “Picarols” i “Colors”. Els hi hem portat la invitació al festival de nadales que farem al teatre de la nostra escola els nens i nenes d’educació infantil. … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari


