Arxiu de l'autor: a8019940

EL CIRC HA ARRIBAT

Aquest segon trimestre tota l’escola hem estat treballant sobre el circ. La nostra escola durant uns dies s’ha convertit en un circ molt divertit. Nosaltres hem fet tallers durant una setmana i ens hem convertit en pallassos, malabaristes i equilibristes. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIJOUS LLARDER D’EXCURSIÓ ANIRÉ

Les nenes i els nens d’Educació Infantil hem anat d’excursió al parc per celebrar el DIJOUS LLARDER. Hem menjat uns superentrepans i ho hem passat d’allò més bé enfilant-nos pels tobogans, gronxant-nos amb els gronxadors i jugant amb els nostres … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TUUUUTUUUUUUU QUE MARXA EL TREN!

Els dofins i els pingüins hem estat treballant aquest trimestre el projecte del TREN. Hem après un munt de coses interessants, hem construït el nostre propi tren, alguns companys han portat els seus trens a l’escola, els hem muntat i … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

P4 VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE MANLLEU

Els ESQUIROLS i els OCELLS hem anat a visitar la Biblioteca Municipal de Manlleu. Els nostres pares i mares també ens han acompanyat. Ens han rebut les bibliotecàries que ens han ensenyat tot el que podem trobar a la Biblioteca: … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAGA TIÓ, CAGA TORRONS….

Aquest any els tions han menjat moooooolt perquè han vingut carregadíssims de regals, torrons i neules per tots nosaltres.                                           … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANEM A CANTAR NADALES AL MERCAT MUNICIPAL

De nou aquest any hem amenitzat les compres de Nadal al Mercat Municipal cantant les  les nostres nadales i recitant els nostres poemes.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS PATGES ARRIBEN A L’ESCOLA

Els patges de SAS Majestats Els Reis de l’Orient van venir a la nostra escola a recollir les cartes dels nens i de les nenes. Ens van fer un petit obsequi i vam estar molt contents de poder-los rebre.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANEM A CANTAR A LA PLAÇA

Tots els alumnes de l’escola hem anat a cantar nadales a la plaça Major. Ho hem fet d’allò més bé i per acabar hem cantat tots plegats “M’agrada el Nada”. Ha sigut molt emocionant.   

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS CARGOLS VISITEN EL CENTRE CÍVIC

Els cargols hem anat a cantar nadales i a recitar el poema que hem après de Nadal als avis i àvies del centre cívic. Quan hem arribat estaven a punt de començar la seva sessió de ball en línia i … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

P5 I P4 VISITEN LES ESCOLES BRESSOL

Els alumnes de P5 i de P4 hem anat a les escoles bressol “Picarols” i “Colors”. Els hi hem portat la invitació al festival de nadales que farem al teatre de la nostra escola els nens i nenes d’educació infantil. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari