-
MENÚ
Pàgines
-
ENLLAÇOS
Arxiu de l'autor: a8019940
CANT CORAL AL TEATRE
Aquest curs els nens i nenes d’infantil continuem gaudint del Cant Coral amb la Buia al teatre de la nostra escola.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Groc, vermell, taronja i marró… són els colors de la tardor!
Els infants de la classe taronja han triat un arbre de tardor i l’han decorat amb diferents tècniques i materials (taps de suro, pals de les orelles, paper de seda…). Quins artistes, tots han quedat preciosos!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ENS HA VISITAT LA MARIETA CASTANYERA
Aquest divendres hem celebrat la Castanyada a l’escola. Al matí ens ha vingut a visitar la Marieta Castanyera que ens ha portat fruits de tardor i castanyes de les seves muntanyes que les han torrat al pati de l’escola. A … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
MATEMÀTIQUES A L’ENTORN
A infantil hem començat a treballar la geometria en el nostre entorn més proper. Totes les classes hem sortit al pati i al passadís a buscar i identificar formes geomètriques : cercles, quadrats, triangles… n’hem trobat moltes i ens ho … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
BENVINGUT COLOR VERMELL
Aquest curs som la classe de color vermell i durant aquests dies hem experimentat i hem après moltes coses d’aquest color. Ens ho hem passat molt bé. Si voleu veure les fotos cliqueu aqui
Publicat dins de General
Deixa un comentari
LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA AMB TITELLES
Els nens i nenes de la classe dels blaus hem treballat el conte de la Rateta que escombrava l’escaleta i l’hem representat amb titelles de pal.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
BENVINGUT COLOR BLAU
Els nens i nenes de la classe del color blau hem fet una festa per donar la benvinguda al nostre color i començar a treballar el projecte del nom de la nostre classe
Publicat dins de General
Deixa un comentari
TEATRE DE LES SET CABRETES I EL LLOP. P4B
Els alumnes de la classe dels avions han representat l’obra de teatre de les set cabretes i el llop. Ens han vingut a veure els alumnes d’educaió infantil i els pares i mares. Ho han fet molt bé.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
BON ESTIU!
Benvolgudes famílies, sembla mentida però avui s’acaba el curs 19-20. Ha estat un curs una mica especial i ens fa molta pena no poder acomiadar-nos personalment amb petons i abraçades. Però qui diu que no us podem fer arribar mooooolts … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
TERCER REPTE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Estimats nens i nenes d’Infantil, aquí teniu el darrer repte de la Ivanka. A veure si us atreviu. Segur que us ho passareu moooolt bé!!!
Publicat dins de General
Deixa un comentari


