Una de les finalitats d’aquest projecte és aprofitar els recursos dels què disposa l’aula per tal que l’alumnat vegi la importà ncia de les TIC en el seu dia a dia.
Els alumnes de primer van començar a fer-se preguntes sobre per què tancà vem les finestres de la classe perquè hi havia fum a causa de la crema del bosc del cost de l’escola. En aquest context, vam decidir començar el tema del canvi climà tic a partir d’una situació real que va succeir en el seu entorn. La nostra classe disposa de pissarra digital i vam aprofitar aquest recurs per tal de començar aquesta activitat d’exploració utilitzant l’eina bubbl.us. A continuació podeu veure el mapa que vam crear entre tots:


A més a més, vam veure un video sobre aquest fenòmen que està vem descrobrint a través de l‘infok:

https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/que-es-el-canvi-climatic/video/5833242/
A partir d’aquest vÃdeo nosaltres, la classe de primer, vam relacionar el que va passar al bosc amb un problema del qual som responsables totes les persones! El canvi climà tic!
I ens va sorgir una pregunta: Què podem fer nosaltres per evitar aquesta problemà tica?
A partir d’aquesta pregunta, vam aprendre a utilitzar una nova eina anomenada Plickers per analitzar com actuar en diverses situacions i ens va agradar moltÃssim!


A partir d’aquesta activitat vam saber que hi havia coses que fèiem malament i estem aprenent a corregir la nostra conducta per tal de cuidar el nostre planeta, del qual tots en formem part!
Seguirem amb més notÃcies sobre tot allò que descobrim a la classe!
També podeu veure la publicació a Twitter: