PROPOSTA SETMANAL 6

PROPOSTA 1: MESUREM AMB SABATES

QUÈ ET PROPOSEM?: 

Mesurar el teu cos, objectes i distàncies utilitzant una sabata com a unitat de mesura.

QUÈ I COM POTS  ENVIAR-HO?

Et demanem que ens enviis cadascuna de les activitats proposades a través d’una fotografia o d’un dibuix (pot anar acompanyat de paraules per descriure el que has dibuixat i de números per explicar-nos quantes sabates necessites per anar d’un lloc a l’altre de la casa, per mesurar el teu cos…).

MATERIAL NECESSARI:

Una sabata, fulls, llapis i colors.

COM HO HAS DE FER?

  • Mira les fotografies que presenten cadascuna de les activitats de les propostes.
  • Agafa una sabata que tinguis a casa i:
    1. Busca un objecte que sigui més llarg i un que sigui més curt que la teva sabata. Fes una fotografia o un dibuix dels objectes. També pots escriure el seu nom.
    2. Estira’t a terra i descobreix quantes sabates necessites per a poder mesurar el teu cos. Envia’ns una fotografia/dibuix explicant-nos com ho has fet.
    3. Pensa en dos llocs diferents de casa teva (la cuina i el lavabo, una habitació i la porta d’entrada…). Investiga quantes sabates necessites per anar d’un lloc a l’altre. Envia’ns una fotografia/dibuix explicant-nos com ho has fet.
    4. Pensa altres maneres o materials que podries fer servir per a realitzar aquestes activitats de mesura.

PROPOSTA 2: SÈRIES I MANDALES

QUÈ ET PROPOSEM?

Fer seriacions i intentar crear la teva pròpia mandala amb objectes que tinguis per casa d’una mateixa família. Les sèries es poden fer per qualitats com forma, color, mida, llargada, funció, etc.
Mira les fotos per inspirar-te.
Com ampliar l’activitat:
● Explica quin tipus de material has utilitzat i intenta escriure el seu nom.
● Quants objectes has utilitzat per fer les sèries o mandales?
● Quines qualitats tenen aquests objectes?
● Si has creat una mandala, posa-li un nom a la teva creació.

QUÈ HAS D’ENVIAR?

Foto o vídeo del procés de creació de la sèrie o mandala o bé la teva producció final. Envia-ho per email a les mestres del teu curs o per whatsapp.

MATERIAL SUGGERIT:

El material que tu vulguis, que trobis per casa o per l’exterior i que tingui diferents qualitats. La llista que hi ha a continuació és només a tall d’exemple:
● Roba, sabates, mitjons, de diferents mides o colors.
● Coberts: culleres, forquilles, de diferents mides.
● Fruites fresques: diferents formes, colors, mides.
● Fruits secs: cacauets, ametlles, nous, etc.
● Joguines teves: cotxes, pilotes, ninos amb diferents qualitats.
● Pasta i llegums: macarrons, fideus, cigrons, etc.
● Elements de la natura: fulles, floretes, pedretes, etc.
● Pinces de la roba.
● Taps de suro, d’ampolles, etc.

COM HO HAS DE FER?

Tria un material i intenta fer, primer, sèries amb dues qualitats; si ho vols complicar, tria tres qualitats o més, com: petit-gran/ petit-mitjà-gran o verd-blau/verd-blau-groc o poma-plàtan/poma-plàtan-maduixa, etc. Intenta fer la seriació de la forma més llarga possible.
Per crear la mandala només has de posar les sèries en rodona o quadrat o les formes que tu vulguis i omplir-les amb el material completant el dibuix que tu vulguis. Tot i que en les fotos hem utilitzat un únic tipus de material cada vegada, també es poden barrejar si t’agrada més.
Fes servir la teva imaginació i a gaudir!

PROPOSTA 3: UN JOC PER MOURE EL COS

QUÈ ET PROPOSEM?

Seguir la cançó i anar incorporant parts del cos en moviment.

MATERIAL NECESSARI:

Tu mateix i moltes ganes de jugar.

COM HO HAS DE FER?

Segueix el que fan la Meritxell, la Marta i la Montse en el vídeo i ves en compte!!! Mou NOMÉS les parts del cos que et diu. Pots també anar aprenent-te la cançó. Que t’ho passis molt bé!!!

QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR?

Una foto o un vídeo i enviar-ho al correu electrònic de la mestra.

PROPOSTA 4: TRAIEM UN NÚMERO?

QUÈ ET PROPOSEM?

Fer jocs de moviment a través dels números, trets a l’atzar, de 3 formes diferents:
1.- Amb un dau.
2.- Amb paperets.
3.- Amb la suma de dits.

MATERIAL NECESSARI:

Tu mateix, i si tens: un dau o paper i llapis.

COM HO HAS DE FER?

Has de veure el vídeo per saber les normes del joc. Després pots fer totes les variants que vulguis, tant amb nombre d’activitats com amb propostes de joc.

QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR?

Una foto, un vídeo, i enviar-ho al correu electrònic de la mestra.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTA SETMANAL 5

PROPOSTA 1: LA TORTUGA PORUGA

– QUÈ ET PROPOSEM? Observa i repeteix el ritme de la tortuga i després inventa el teu  propi ritme.

– QUÈ i COM POTS ENVIAR-HO? Una foto, un video del que has fet al correu electrònic de la teva classe.

 – MATERIAL NECESSARI: El teu cos i un objecte pla.

 – COM HO HAS DE FER? Mira el vídeo i després imagina’t com seria el ritme de la teva tortuga.

PROPOSTA 2. EL FOLLET VALENT

– QUÈ ET PROPOSEM? T’explicarem una història d’un follet que busca a la seva amiga, una fada. Escolta la història i copia tots els moviments que fem.

– MATERIAL NECESSARI: Una cadira.

– COM HO HAS DE FER? Has de veure el vídeo i fer el mateix que fan les mestres.

 QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR? Una foto, un vídeo… i enviar-ho al correu electrònic de la mestra.

PROPOSTA 3. JUGUEM AMB GEL

QUÈ ET PROPOSEM? Rescatar ninos del gel!!

Et proposem agafar ninos, bales, peces de construcció… i congelar-ho amb diversos recipients. Una vegada congelats intentar rescatar aquestes joguines de totes les maneres possibles que se’t pugui ocórrer.

Una proposta plena de diversió i en la que es poden treballar els diversos estats de l’aigua durant el procés. Passar de l’aigua líquida al gel, desfer el gel amb aigua calenta, picar el gel per trencar-lo, posar el gel al sol…

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Pots enviar una foto o un vídeo d’allò que hagis fet al correu electrònic de la teva mestra.

MATERIAL NECESSARI: Diversos recipients per congelar, joguines (ninos, bales, peces de construcció, pilotes petites, cotxes…), estris per desfer o trencar el gel i aigua (freda i calenta).

              

Alguns exemples per congelar                   Alguns exemples per desfer o trencar

COM HO HAS DE FER? Segueix els passos de les imatges següents:

  1. Posar les joguines ben repartides per diversos recipients i afegir aigua de l’aixeta. Posar els recipients amb cura al congelador.
  1. Un cop congelats desemmotllar els diversos recipients i si es possible col·locar-los en una safata. Amb l’ajuda dels pares.

  1. Utilitzar totes les tècniques possibles per rescatar les joguines (Pots utilitzar la llengua, recursos com deixar un dels blocs de gel al sol, tirar xeringues amb aigua calenta, polvoritzar el gel i mirar els resultats, picar els blocs amb martell…)

Important pels pares i mares: Deixar sempre que els nens i nenes experimentin lliurement i facin investigacions i hipòtesis del procés…

A jugar i a passar-s’ho d’allò més bé!!!!!

               

PROPOSTA 4: EL MONSTRE DE COLORS

  QUÈ ET PROPOSEM?

  1. Mira el vídeo que et proposem amb el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=LyDemqqUS-Q
  2. Fes un dibuix del monstre de colors i pinta’l tal i com et sents en aquest moment. També pots escriure el nom de l’emoció.
  1. Explica a través d’un dibuix, vídeo, àudio… algunes de les coses que et fan sentir ALEGRIA, TRISTESA, RÀBIA, POR I TRANQUIL·LITAT/CALMA.
  • QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Et demanem que ens enviïs una foto, un vídeo o un dibuix.
  • MATERIAL NECESSARI: paper, llapis, colors, material que tinguis a casa. Per parlar de les emocions pots utilitzar:
    • colors, retoladors, material de casa de colors, pots de vidre per omplir, fils…
  • COM HO HAS DE FER?
  1. Explica l’emoció i fes el teu monstre  pintat amb el seu color.
  2. També pots començar la teva explicació així: Em sento trist/content/ rabiós quan…… i pots explicar la situació acompanyada del dibuix del monstre, d’un pot amb el color, d’un traç en un full amb el color…

  • RECURSOS ADDICIONALS:

EL MONSTRE DE COLORS EXPLICAT PER LA CLÀUDIA:

Aquesta setmana la Clàudia de l’equip de menjador ens regala el conte del Monstre de Colors perquè també el pugueu gaudir des de casa!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTA SETMANAL 4

PROPOSTA 1. FEM UN COLLAGE! 

QUÈ ET PROPOSEM? Et proposem que facis un dibuix que et vingui de gust, escriguis el teu nom o una paraula que t’agradi. Després hauràs de buscar per casa o pel carrer elements per poder decorar aquell dibuix o aquella paraula que has escollit. 

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Pots enviar una foto o un video d’allò que hagis fet al correu electrònic de la teva mestra

MATERIAL NECESSARI: Un full, material per dibuixar o escriure (llapis, colors, retoladors…) cola blanca i aquell material que hagis recol.lectat per decorar. 

COM HO HAS DE FER? Segueix els pasos de les imatges seguents: 

  1. Escriu una paraula que t’agradi (el teu nom, el nom d’algun familiar o amic/ga) o bé fes un dibuix. 

 

 

 

 

 

2. Recol.lecta material que et pugui servir per a decorar aquesta paraula o aquest dibuix. 

Aquests són els materials que he trobat a casa meva per poder decorar el dibuix que he fet i el meu nom: 

Material escollit: arròs, llenties, pela de ceba, canyeta de plàstic, paper de wc, punta de colors de fusta, pasta, foam, oueres de cartró, escuradents, tela

3. Col.loca i enganxa amb cola blanca el material a sobre del dibuix o de la paraula que hagis escrit. Decora-ho de la manera que més t’agradi: per colors, per textures o simplement per tal que quedi bonic! 

 

PROPOSTA 2. LA BOSSETA MÀGICA! 

QUÈ ET PROPOSEM? Jugar a endevinar les preguntes que et fan les mestres i preparar la teva bosseta màgica. 

QUÈ I COM POTS  ENVIAR-HO? Et demanem que ens enviïs una foto, un vídeo o un dibuix (acompanyat o no de text escrit) de la teva bosseta màgica.

Si vols ensenyar-nos com hi jugues la teva família també ens pot enviar un vídeo.

MATERIAL NECESSARI: Una bossa, caixa, cistell… que et serveixi de bosseta màgica i els objectes que necessitis per omplir-la.

COM HO HAS DE FER? 

  1. Visualitza els vídeos que han preparat la Lara i la Claudia i endevina quines coses hi ha amagades dins de les seves bossetes màgiques. L’Assumpta et proposa que busquis l’objecte intrús.

 

 

Fes clic AQUÍ per veure la solució

 

  1. Prepara la teva bosseta màgica amb els objectes que més t’agradin o ensenya’ns alguns dels jocs que hi pots fer (els vídeos que hem preparat les mestres et poden servir com a model).

 

PROPOSTA 3. FEM TABATA

– QUÈ ET PROPOSEM? Fer una classe de Tabata: Consisteix en fer vuit
exercicis de resistència i força durant 20 seg. cadascún, fent un descans de
10 seg. entre exercici i exercici.
– MATERIAL NECESSARI: A tu mateix.
– COM HO HAS DE FER? Has de veure el video i fer el mateix que fan les
mestres.
-QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR? Una foto, un video, i enviar-
ho al correu electrònic de la mestra.

 

PROPOSTA 4. ÉS L’HORA DE BALLAR!

– QUÈ ET PROPOSEM? Escoltar i ballar les músiques del vídeo.
– MATERIAL NECESSARI: Escull un objecte que t’acompanyi  en el  ball.
– COM HO HAS DE FER? Ballar amb el teu objecte seguint la música del vídeo.
-QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR? Una foto, un video, un dibuix,… i enviar-ho al correu electrònic de la teva classe.

ÉS HORA D’ANAR AL MENJADOR!

Els monitors i monitores de menjador us trobem molt a faltar, per això, us volem recordar aquelles cançons que cantàvem al menjador i amb les que ens ho passàvem d’allò més bé!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTA SETMANAL 3

PROPOSTA 1: I TU, DE QUIN ANIMAL PARLARÀS?

QUÈ ET PROPOSEM? Tria un animal que t’agradi o et sembli interessant i explica’ns què en saps.

QUÈ I COM POTS  ENVIAR-HO? Una foto, un video, un àudio, un dibuix del que has fet, un petit escrit… al correu electrònic de cada classe.

MATERIAL NECESSARI: llibres o revistes d’animals, ordinador, mòbil per fer foto o gravar. També pots fer la proposta sense material.

COM HO HAS DE FER? Per fer-ho pots utilitzar algun dels enllaços que et proposem, veure algun vídeo d’animals, buscar en alguna revista o llibre o preguntar a la teva família. Després explica’ns alguna cosa de l’animal que hagis escollit: escriu la informació, fes un dibuix de l’animal, explica-ho en una nota de veu o en un vídeo…

Alguns enllaços que et poden ser útils: 

Vídeo programa Info K:

https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/els-animals-sho-passen-pipa/video/6038273/

Cerca sobre animals:

https://www.ccma.cat/tv3/super3/kukurota/

https://kids.nationalgeographic.com/

https://www.parcnaturalcollserola.cat/cataleg-de-vertebrats/

https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/webscams-danimals-salvatges/video/6039766/

https://www.xataka.com/basics/animales-3d-google-como-usarlos-para-meter-tigre-tiburon-lobo-casa

PROPOSTA 2. PROVA DE RESISTÈNCIA!

QUÈ ET PROPOSEM? Fer tres propostes de resistència i aconseguir dur-les a terme el màxim de vegades possible.

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Una foto o un vídeo al correu electrònic de cada classe.

MATERIAL NECESSARI: tres llibres, llaunes, pots, ninos…… (objectes per fer d’obstacle) i un acompanyant.

COM HO HAS DE FER? Has de veure el vídeo i fer el mateix que fan les mestres.

PROPOSTA 3: AI BANDIS MUSICANDIS

QUÈ ET PROPOSEM? Imagina’t que tens instruments i que toques amb els instruments la cançó proposada.

QUÈ I COM POTS  ENVIAR-HO? Una foto, un video, un dibuix del que has fet al correu electrònic de cada classe.

MATERIAL NECESSARI: El teu cos.

COM HO HAS DE FER? Mira el vídeo.

PROPOSTA 4: PASTA DE SAL

QUÈ ET PROPOSEM?  Elaborar pasta de sal i experimentar amb ella.

QUÈ HAS D’ENVIAR?  Foto o vídeo del procés de fabricació de la pasta o bé d’una producció teva.  S’ha d’enviar per email a la mestra del teu curs.

MATERIAL NECESSARI:

1 got de farina

½ got de sal

½ got d’aigua

Una cullera per remenar

Un bol per fer la massa

Colorant alimentari (opcional).

COM HO HAS DE FER?  Mireu el vídeo i seguiu les indicacions.

 

La vostra família ens pot enviar tot allò que ens vulgueu fer arribar a través del correu electrònic de les mestres:

 Rosalina – petits5A@escoladrassanes.cat

Mariona –  infantil5@escoladrassanes.cat

Montse J. –  capdestudis@escoladrassanes.cat

Assumpta – petits5B@escoladrassanes.cat

Us desitgem que passeu una bona setmana!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROPOSTA SETMANAL 2

PROPOSTA 1: UN REPTE!

TÍTOL: Aquesta setmana… va de contes!!

QUÈ ET PROPOSEM? 

  1. Els contes de P3/P4/P5: Mireu les fotografies de les portades d’alguns contes que heu llegit i escoltat a l’escola. Recordeu quins són? Us proposem que n’intenteu explicar un (sencer o alguna part) a algú de la vostra família o a vosaltres mateixos/es. 

  1. El conte sense títol: Després de mirar la imatge del conte que ha perdut el títol… ens podríeu dir quin és? Ho podeu fer també a partir d’un dibuix, d’escriure les paraules, d’un vídeo, un missatge de veu…

  • MATERIAL NECESSARI: Paper i colors
  • COM HO HAS DE FER? Mira  les fotografies de les portades dels contes  i després fes les activitats que t’hem explicat.

AQUESTA SETMANA US REGALEM UN CONTE! DESITGEM QUE EL GAUDIU.

 PROPOSTA 2. FEM EQUILIBRIS!

– QUÈ ET PROPOSEM? Fer tres propostes d’equilibri i aconseguir que no
caigui el rotllo de paper de wc.
– MATERIAL NECESSARI: Tres rotllos de paper de wc.
– COM HO HAS DE FER? Has de veure el vídeo i fer el mateix que fan les
mestres.

 

PROPOSTA 3. RODA RODA MOLINET

  • QUÈ ET PROPOSEM? seguir el ritme de la música amb diferents parts del cos i materials
  • MATERIAL NECESSARI: Paper i colors  
  • COM HO HAS DE FER? Mira el vídeo

Aquesta setmana també us regalem un petit video de la llegenda de Sant Jordi amb molta música i ritme! Esperem que us agradi!

Proposta 4. MÀGIA AMB PAPER DE CUINA!

  • QUÈ ET PROPOSEM? Dibuixa el que més t’agradi sobre un paper de cuina amb retolador negre i pinta per dins d’algun color. En acabar, col·loca el paper de cuina amb sobre una safata plena d’aigua i…Màgia! Un resultat sorprenent! D
  • MATERIAL NECESSARI
    • paper de cuina
    • retoladors de colors
    • safata de forn
    • aigua
    • mòbil per fer la foto
  • COM HO HAS DE FER?

  

La vostra família ens pot enviar tot allò que ens vulgueu fer arribar a través del correu electrònic de les mestres.
Rosalina –> petits5A@escoladrassanes.cat
Mariona –> infantil5@escoladrassanes.cat
Montse –> capdestudis@escoladrassanes.cat
Assumpta petits5B@escoladrassanes.cat

Esperem que disfruteu molt amb les propostes d’aquesta setmana. Us enviem un petó enorme!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ATENCIÓ! QUE COMENCEM AMB LES PROPOSTES SETMANALS!

LES PROPOSTES SETMANALS

Hola nenes i nens de les classes de cargols, tortugues, conills, eriçons, dofins i balenes! Ja fa molts dies que no ens hem pogut veure. Nosaltres tampoc podem sortir. Ja sabeu que és molt important fer cas de totes les recomanacions i quedar-nos a casa per tal que ben aviat aquest virus tan empipador, el coronavirus, deixi de contagiar a tantes persones i puguem tornar a l’escola. Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure i poder fer ambients, anar a psico, llegir contes, jugar al pati, anar al sorral, a la biblioteca…. Esperem que això sigui una realitat ben aviat, però mentrestant continuarem trobant-nos cada setmana al blog de la classe.

La vostra família us pot ajudar a connectar-vos cada dilluns per veure quines activitats noves hem preparat que pugueu fer a casa i així, d’alguna manera, podrem estar una mica més a prop.

Durant aquestes setmanes que ens quedem a casa, us anirem preparant quatre propostes diferents:

– Proposta 1. UN REPTE! Amb aquesta proposta us convidem a participar d’un repte setmanal que implicarà posar en pràctica moltes destreses i competències d’una manera globalitzada! Preparats? serà tota una aventura!

– Proposta 2. MOVEM-NOS! La segona proposta és passar-nos-ho bé a través del moviment. Ens agrada molt moure’ns i com que no podem fer psico, córrer pel pati, ballar… a l’escola, us proposem fer jocs, circuits, cançons, contes, ioga, córrer, saltar, ballar… però a casa! Així que poseu-vos roba còmoda i comencem!

– Proposta 3. QUE SONI LA MÚSICA. La tercera és una proposta musical, en la qual trobareu audicions, danses o cançons. Algunes ja les coneixeu i d’altres són noves. Endavant amb la música!

– Proposta 4. EXPERIMENTEM I MANIPULEM. I, per acabar, us proposarem activitats artístiques, de experimentació i/o manipulatives. Us proposarem activitats de descobriment, activitats per practicar amb les mans, algunes per fer tots sols altres amb acompanyament dels adults però estem segurs/es que amb totes us ho passareu molt bé.

La vostra família ens pot enviar tot allò que ens vulgueu fer arribar a través del correu electrònic de les mestres. Esperem que disfruteu molt amb les propostes d’aquesta setmana. Us enviem un petó enorme!!!!!

Publicat dins de General | 2 comentaris

PROPOSTA SETMANAL 1

– Proposta 1. UN REPTE

Ei! us proposem que ens explliqueu què esteu fent aquest dies de confinament a casa. Pot ser unn audio, un dibuix, una imatge.. el que vulgueu!

 

– Proposta 2. MOVEM-NOS!

Avui farem Ioga. Esperem que us agradi molt!

 

– Proposta 3. QUE SONI LA MÚSICA

Balleu amb nosaltres la cancó del tamboret!

 

– Proposta 4. EXPERIMENTEM I MANIPULEM

ACTIVITAT : PETITS CHEFS
ANEM A CUINAR!!! 

Aquesta activitat la farem amb l’acompanyament dels pares, avis o adults que ens puguin ajudar. Mireu abaix el vídeo que us hem preparat!
Es tracta d’elaborar un pa de pessic molt fàcil amb ingredients bàsics que segur que teniu a la cuina. Prendrem les mesures amb l’envàs vuit d’un iogurt.

INGREDIENTS:
– 4 ous
– 1 iogurt de llimona o natural
– 2 envasos de iogurt de sucre
– 3 envasos de iogurt de farina
– 1 envas de iogurt d’oli
– ratlladura de llimona
– 1 sobre de llevat
– una mica de mantega

PREPARACIÓ:
Escalfar el forn a 180ºC
1- En un bol es remenen els 4 ous amb els sucre fins que es faci una pasta.
2- Introduïm el iogurt de llimona i la ratlladura i tornem a barrejar.
3- Afegim l’oli, la farina i finalment el sobre de llevat. Remenar molt bé fins que no quedin gromols.
4- Agafem un motlle i ho engreixem amb la mantega. Aboquem la pasta dins del motlle.

Introduïm el pastis al forn a 180ºC, durant 35 minuts. No obriu el forn durant aquest temps!.

Per acabar podem decorar el pa de pessic com us agradi més, fent servir el que tingueu per casa, com melmelada, mantega, fruita, xocolata…fins i tot podeu posar plomes o un ou dur o una figureta i convertir el vostre pastis en una divertida “mona de pasqua”.

Bon profit!

Fotos, idees per decorar el vostre pastis: 

Esperem les fotos amb els vostres resultats!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

NOVETAT!

Com ja sabeu Barcelona, com la majoria de ciutats del món, està en estat d’alerta pel COVID-19.

Sabem que és molt complicat quedar-se a casa, i molt més, amb els vostres infants.

Per això us donem alguns recursos perquè els i us pogueu entretenir:

  • Cançons: Cantar i ballar una miqueta cada dia ens fa pujar l’alegria!

  • Fotos, per triar i remenar. Fotografies, vídeos, festes, activitats…

  • GoNoodle, per ballar, meditar, fer ioga, practicar l’anglès…

Esperem que ens poguem veure ben aviat!

Publicat dins de General, PROPOSTA GLOBALITZADA, PROPOSTA MANIPULATIVA, PROPOSTA MOVIMENT, PROPOSTA MUSICAL | Deixa un comentari

ÚLTIM CURS D’INFANTIL!

Famílies, aquí trobareu les fotografies de tot allò que anem fent les dues classes de P5. Esperem que us agradin molt!

Penseu que potser també us podem anar informant d’altres esdeveniments.

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CURS 2019 – 2020

Publicat dins de General | Deixa un comentari