Finalment ha arribat el dia de l’última proposta d’aquest curs tan diferent.
Totes les persones que treballem a l’escola hem volgut fer-vos una cançó perquè aquests dies d’estiu volem que ens recordeu i per felicitar-vos per tot l’esforç que heu fet vosaltres, i les vostres famílies tot aquests temps!
Perquè som un equip i sabem que CONNECTEM!
Ara ET PROPOSEM que ens enviïs una foto amb un endoll (com les del final del vídeo) o que et gravis ballant o cantant un troç de la cançó, el que més t’agradi. Anima a la teva família a participar-hi amb tu!
SEGUEIX ELS MOVIMENTS DE LA COREOGRAFIA DEL JUST DANCE.
OBJECTIUS
SINCRONITZAR ELS MOVIMENTS CORPORALS DAVANT D’ESTÍMULS AUDITIUS O VISUALS MITJANÇANT ESTRUCTURES RÍTMIQUES SENZILLES.
COMPARTIR I GAUDIR DE L’EXERCICI FÍSIC I DE L’EXPRESSIÓ I COMUNICACIÓ CORPORAL EN COL·LECTIVITAT MITJANÇANT EL JOC, LA DANSA I QUALSEVOL ACTIVITAT FÍSICA QUE COMPORTI EL DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONA.
UTILITZAR EL CONEIXEMENT DEL PROPI DEL COS, LES CAPACITATS FÍSIQUES I LES HABILITATS MOTRIUS PER RESOLDRE I ACCEPTAR EL MOVIMENT A LES NECESSITATS O CIRCUMSTÀNCIES DE CADA SITUACIÓ.
CONÈIXER, ACCEPTAR I VALORAR EL PROPI COS I L’ACTIVITAT FÍSICA COM A MITJÀ D’EXPLORACIÓ PER L’ELABORACIÓ DE L’AUTOIMATGE, L’AUTOESTIMA I L’AUTOCONFIANÇA.
EXPLICA’NS PER ESCRIT O A TRAVÉS D’UN MISSATGE DE VEU QUANTS ANYS TENIES, ON ESTAVES, AMB QUI ESTAVES A LA FOTOGRAFIA, QUÈ ESTAVES FENT…
PER QUÈ T’AGRADA AQUESTA FOTO?
EXEMPLE:
EN AQUESTA FOTOGRAFIA ESTIC AMB EL MEU GERMÀ PETIT. JO TENIA SIS ANYS I ELL 5. ESTÀVEM ESTIUEJANT A MAZAGON, A CASA DELS MEUS AVIS. CADA DIA ANÀVEM A LA PLATJA I SEMPRE JUGÀVEM AMB EL MATALÀS D’AIGUA. M’AGRADA MOLT AQUESTA FOTO PERQUÈ EM PORTA MOLT BONS RECORDS.
PRESENT
FES-TE UNA FOTOGRAFIA FENT ALLÒ QUE MÉS T’AGRADA.
POSA-LI UN TÍTOL.
FES UN PETIT ESCRIT O UN MISSATGE DE VEUEXPLICANT PER QUÈ T’AGRADA EL QUE HI HA A LA FOTOGRAFIA.
EXEMPLE:
TÍTOL: ESCAC AL REI
M’AGRADA AQUESTA FOTOGRAFIA PERQUÈ JUGO A ESCACS AMB LA MEVA FILLA. LES DUES ESTEM MOLT CONCENTRADES I SERIOSES PENSANT EN QUIN ÉS EL MILLOR MOVIMENT QUE PODEM FER.
FUTUR
FES UN DIBUIX D’ON T’IMAGINES ESTAR O SER QUAN SIGUIS GRAN.
POSA-LI UN TÍTOL.
FES UN PETIT ESCRIT O UN MISSATGE DE VEU EXPLICANT EL DIBUIX.
EXEMPLE:
TÍTOL: MARE I FILLA
EN AQUEST DIBUIXM’IMAGINO D’AQUÍ UNS ANYS QUE CANTARÉ, CUINARÉ I VIATJARÉ AMB LA MEVA FILLA.
QUÈ ENS HAS D’ENVIAR? I COM ENVIAR-HO?
PASSAT
LA FOTOGRAFIA DE QUAN ERES PETIT O PETITA.
L’ESCRIT O AUDIO EXPLICANT AQUESTA FOTOGRAFIA.
PRESENT
FOTOGRAFIA ACTUAL FENT ALLÒ QUE MÉS T’AGRADA.
TÍTOL DE LA FOTOGRAFIA
L’ESCRIT O AUDIO SOBRE LA FOTOGRAFIA
FUTUR
DIBUIX
TÍTOLDEL DIBUIX
L’ESCRIT O AUDIO SOBRE EL DIBUIX
ENVIA-HO: primera@escoladrassanes.cat primerb@escoladrassanes.cat o whatsapp
MATERIAL NECESSARI
LLAPIS
PAPER
COLORS
FOTOGRAFIA
COM HO HAS DE FER? (INSTRUCCIONS)
PASSAT
BUSCA UNA FOTOGRAFIA DE QUAN ERES PETIT/A
EXPLICA’NS PER ESCRIT O MISSATGE DE VEU QUANTS ANYS TENIES, ON ESTAVES, AMB QUI ESTAVES A LA FOTOGRAFIA, QUÈ ESTAVES FENT…
PER QUÈ T’AGRADA AQUESTA FOTO?
PRESENT
FES-TE UNA FOTOGRAFIA FENT ALLÒ QUE MÉS T’AGRADA.
POSA-LI UN TÍTOL.
EXPLICA’NS PER QUÈ T’AGRADA
FUTUR
FES UN DIBUIX D’ON T’IMAGINES ESTAR O SER QUAN SIGUIS GRAN.
POSA-LI UN TÍTOL.
FES UN PETIT ESCRIT O MISSATGE DE VEU EXPLICANT EL DIBUIX.
OBJECTIUS
PRODUIR UN TEXT DESCRIPTIU
SER CONSCIENT DEL PAS DEL TEMPS
UTILITZAR LES FORMES VERBALS DE PRESENT, PASSAT I FUTUR.