DIARI DE LA CIUTAT

QUÈ HAS DE FER / QUÈ ET PROPOSEM… 

Aquests són uns dies diferents. No podem sortir de casa, no anem a l’escola ni al parc… però a casa passen moltes coses. Podeu escriure o dibuixar per expressar el que observeu, sentiu o penseu, per participar a “estimat diari”, proposat per l’Ajuntament de Barcelona.

https://estimatdiari.barcelona

QUÈ ENS HAS D’ENVIAR i COM ENVIAR-HO

Pots participar fent un dibuix, una foto o un escrit.

  • VERSIÓ ONLINE: Mira el tutorial d’instruccions..
  • VERSIÓ OFF-LINE: Si ens ho feu arribar a les mestres, ho penjarem nosaltres. Com ens ho pots fer arribar? Si no pots, quan tornem a l’escola ho penjarem a internet.

MATERIAL NECESSARI

Per participar pots fer-ho directament a la pàgina web del diari o pots fer-ho a casa amb paper, llapis i colors.  En cas que vulguis fer una foto, un mòbil o càmera de fotos.

COM HO HAS DE FER

Video Tutorial

 

Aquest article ha estat publicat en General, PROPOSTA GLOBALITZADA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *