Primer plànol d’una maqueta
escolarenaixensa | 1 juny 2011Mostrem els rius i relleu d’una maqueta.

Primer plànol
Mostrem els rius i relleu d’una maqueta.
Primer plànol
Els alumnes van elaborar en 6 grups de 4 una maqueta amb cartrons i van posar nom a cadascun dels rius de Catalunya. Van aprendre a situar-los en el mapa, han entés el curs del riu (com va erosionant el llit en el seu recorregut, quins afluents hi han, etc.). Aquesta maqueta va quedar recolçada amb un treball exposat en un mural. cada grup se centrava en un riu concret i l’investigava. Vam treballar molt però la feina va ser profitosa. Gràcies.
Maquetes i murals dels rius i relleu de Catalunya.
Els alumnes de 5è i 6è, hem estat treballant al llarg del curs, diferents activitats relacionades amb l’aigua; tallers, sortides i els jocs de cloenda del projecte.
Després d’haver realitzat totes les activitats, hem valorat a les hores de tutoria allò que més ens ha agradat, i aspectes que es podien millorar.
Les activitats més valorades han estat els tallers i la cloenda (jocs d’aigua).
L’aspecte a millorar seria disposar de recursos per a facilitar les trobades de les diferents escoles.
Els alumnes de 5è i 6è, hem estat treballant al llarg del curs, diferents activitats relacionades amb l’aigua; tallers, sortides i els jocs de cloenda del projecte.
Després d’haver realitzat totes les activitats, hem valorat a les hores de tutoria allò que més ens ha agradat, i aspectes que es podien millorar.
Les activitats més valorades han estat els tallers i la cloenda (jocs d’aigua).
L’aspecte a millorar seria disposar de recursos per a facilitar les trobades de les diferents escoles.
Hola sóm els nens i nenes de primària de l’Escola Llevant d’Oristà.
Sóm 9 nens i nenes, sóm 6 nenes i 3 nens.
Aviat us mostrarem tot el que em après sobre l’aigua.
Els alumnes de 5è i 6è van realitzar unes experiències relacionades amb la potabilització de l’aigua i la seva importància per a poder beure-la posteriorment, també hem vist el camí que fa l’aigua fins arribar a les nostres cases, passant per sèquies, depuradores, potabilitzadores…
Alumnes de 5è
Hola, som els nens i nenes de 5è i 6è de l’escola La Reinaixença de Manresa. Estem fent el projecte de l’aigua com vosaltres i ens agradaria comparar els nostres resultats amb els vostres. També ens agradaria compartir amb vosaltres la beguda màgica i endivinar els seus components. Esperem amb il.lusió la vostra foto perquè us poguem coneixer millor, fins un altre i tan de bo ens trobem molt aviat!
Atentament:
Classes de 5è i 6è de l’ecola La Renaixença.
Vam fer un experiment que s’anomenava el Cicle Experimental de l’aigua on vàrem poder fer pluja, amb una sorpresa final que no desvetllarem!.
Per acabar dir que va ser molt interessant i profitós.
Us ho recomanem!
Març 2011
A partir d’unes fotografies que representaven accions quotidianes es veia com fer-ne un bon ús o un mal ús, ja sigui perquè es malgastava aigua, es contaminava o s’intoxicava el riu.
En un paisatge que ve a simular Catalunya (muntanyes, plana i mar, amb els rius, rieres, llacs, pantans, reclosa…) vàrem veure el Cicle de l’aigua, les cursos del riu i les modificacions que l’home ha fet en el paisatge per tal d’aprofitar millor l’aigua (embassament, resclosa…)
dl. | dt. | dc. | dj. | dv. | ds. | dg. |
---|---|---|---|---|---|---|
« maig | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |