UNA COSA QUE ENS AGRADA MOLT ÉS ESCRIURE CARTES.
DURANT TOTA LA SETMANA PODEM ESCRIURE CARTES ALS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES.
CADA DIJOUS EL CARTER O CARTERA REPARTEIX LES CARTES QUE HI HA A LA BÚSTIA.
ALGUNS TENEN MOLT D’ÉXIT.
FIXEU-VOS QUANTES CARTES TÉ EN POL!
Si voleu podeu ajudar als vostres fills i filles a escriure les cartes a casa. No hi ha un format definit ni tampoc la quantitat. Poden fer tantes cartes com els vingui de gust. Les cartes poden contenir alguna frase maca per al destinatari i un dibuix o el que imaginin. Si volen poden fer un sobre indicant per a qui és la carta i qui l’escriu.
Au, a la feina que s’acumula la correspondència!
holaa holaaa a mi la verdad esque no le encuentro la finalidad de este trabajo pork creo ke seria mas bonito ke la hicieran de forma anonima asin cada niño tendria su carta todos los jueves porque por ejemplo cuando lo he visto hoy y la digo a la Ainhoa : AAlaaa que chulo no?? y me contesta pues mama para mi no habia carta!! he pensado pues es verdad no lo he mirado en el punto de vista de que no todos los niños tienen carta.
Hola Inma,
La veritat és que a priori l’activitat pot tenir aquestes dues interpretacions, intenta, però, anar una mica més enllà. En un primer moment es tracta d’una activitat de llengua ja que ofereix un contexte de comunicació real on l’alumnat se sent motivat per escriure. Per la meva experiència, puc assegurar-te que és una activitat que agrada moltíssim. Ara bé, crec que també és un bon context per treballar la cohesió del grup i sobretot les emocions.
Durant el desenvolupament de l’activitat jo ja veia aquest problema però vaig optar per deixar que passés i després fer una xerrada del que havia passat. Per què alguns no tenien cartes i altres en tenien moltes?, què significava això? és que no ens estimen? o simplement tots hem pensat en les mateixes persones?… com ens sentim quan no ens escriuen cartes? que ens agrada més escriure-les o rebre-les?…
Crec que són situacions molt riques i semblants a les que es trobaran quan siguin més grans. La solució penso que és, que cal una bona organització. Potser: poder escriure més d’una carta per a diferents companys, fer felicitacions més curtes, posar normes com per exemple no repetir dos vegades seguides o fer-les anònimes com em recomanes tu, però crec que és un problema que han de resoldre tots i totes com a grup-classe i amb la nostra ajuda.
Gràcies pel teu comentari espero haver-te aclarit alguna cosa.
bon cap de setmana!
holaa holaa otra vez pues la verdad es que si que me a servido para aclararme algunas cosas,se que es un trabajo en grupo y a ver como saldran adelante muchas gracias por contestar a ver a ver jajaja buen finde a ti tambien!!!