Protocol actuació del centre

El Protocol d’actuació de l’alumnat dintre del centre segueix varies etapes:

  • Primera entrevista amb la coordinadora del centre per part dels pares i el/la nen/a
  • Diferents tests a partir de la primera entrevista per cercar un diagnóstic. Aquests tests els realitzen la coordinadora i la psicóloga del centre.
  • Coordinació dels professionals del centre per evaluar el possible diagnóstic.
  • Segona entrevista amb els pares per remetre els resultats del diferents tests.
  • Possible segona tanda de proves si el diagnóstic no és clar.
  • Entrega de la informació i diagnóstic als pares en una tercera entrevista.
  • Derivació del cas a les psicopedagoges del centre.
  • Coordinació per part de les psicopedagoges per dicataminar quines actuacions s’han de realitzar amb el/la nen/a.
  • Realització de sessions de 45 minuts per al tractament del cas. Al finalitzar la sessió sempre hi ha un petit feedback amb els pares durant la recollida de l’alumne.
  • Coordinació amb els altres professionals del centre per evaluar el progés del/a nen/a, per possibles canvis en les sessions, seguiment del cas i possibles actuacions futures (canvi de individual a grup, donar d’alta,…)
  • Realització periódica d’entrevistes amb els pares per evaluar els possibles progressos dels nens/es.
  • Continuació del procés si es necessari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *