6.- El Cooppel i el PRAC.-

Cooperis.  Cooperem en l’impuls dels  sabers i dels seus aprenentatges

Tu cooperis. Present de subjuntiu del verb cooperar

Saber treballar en equip entre el grup de PRAC i la tutoria.

1.- Les reunions poden ser de tres classes:

A.- Reunions de coordinació, de planificació i d’avaluació (PLA)

B.- Reunions de Grups de Recerca Aprenentatges: Anàlisi de processos d’aprenentatge
i actuacions didàctiques. (GRA)

C.- Entrevistes i reunions amb altres persones, professionals, entitats, serveis a
la fi de conèixer-los i de generar inquietuds (FÒRUM)

2.- En cada reunió una de les PRAC farà una acta-resum d’un full que compartirà per internet amb els altres membres i en la propera sessió es farà revisió de la mateixa reunió anterior i de la mateixa acta. (acta)

3.- Segons els interessos de cadascuna elaborarà un disseny de pràcticum per a desenvolupar-lo dins del període (Disseny.prac)

4.- En docència s’ubica un dia fixe a la setmana però millor per projectes didàctics de casos. Elaboració de l’avaluació esperada, activitats d’aprenentatge, inclusió de l’avaluació i de les activitats d’aprenentatge dins de la Dinàmica Mental Cooperativa (DMC)

5.- En suport a les famílies en família. Club
03B+Ateneu de Tarragona. Estudi de cas. Aprenentatge del rol de Monitoratge. Elaboració
de l’avaluació esperada, activitats d’aprenentatge i DMC (aval+aprèn+DMC,
abreviadament  AS+ADN).Aprenentatge del
rol de COAS
6.- En el suport a la ràdio. Estudiar les possibilitats aplicatives a l’Ateneu, a l’institut i al mateix estudi de ràdio.  Donar notícies i participar en debats d’opinió.

7.- En el mòdul Jean Monnet, opcional assistir.
Elaborar la seva aplicabilitat en el bloc http://blocs.xtec.cat/patmf/, en la campanya www.cooperis.cat , , a l’Ateneu, a l’institut i a la mateixa ràdio.

http://www.urv.cat/igualtat/jeanmonnet.html

8.- Col·laboració en l’elaboració d’eines per al pla d’acció tutorial. (PAT)

Els Projectes: Corresponsals i Cooperis.

I.- Corresponsals és “Co+responsabilitat”  Abreviadament  “Correspon”
en tasques com opinar, donar idees, plantejar iniciatives, elaborar notícies,
etc. per a la millora de la convivència, de la comunicació i dels aprenentatges
i de la seva autonomia.

Temes.

1.- A l’hora del Pati

2.- Opinió dels nostres pares/mares

3.- L’ús del mòbil

 

II.- Cooperis és “tu cooperis. Present de subjuntiu del verb cooperar” jo cooperi, tu  cooperis… Es tracta de proposar iniciatives per arribar a cooperar. Nosaltres cooperem.  Cooperis: Cooperem en l’impuls dels sabers (i mentre o fem , sabem que aprenen)

Abreviadament   “Cooperis”

Ens agrupem per aprendre a conviure…  (Sociograma de la cooperació)

Anirem desenvolupant aquest guió 3B+PRAC en les properes sessions.

Com aprendre el 003B+ADN de la Dinàmica Mental Cooperativa a les aules i en els nostres tallers.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *