1.- Codi ètic de les persones cooperants PRAC.-

Com ja contempla en el contracte amb l’estudiant i el conveni de l’associació amb la universitat corresponent, l’estudiant cooperant PRAC respectarà els secrets, els drets d’autor de les produccions i la confidencialitat  durant i després de les pràctiques al projecte Ceradai denominat “Cooppel” o més definit com ” Atenció Bancapren Cooppel OASIS a les famílies, a les dones i  als joves”, així com de les dades personals de les persones usuàries o beneficiàries i cooperants del servei i del projecte.

L’estudiant en pràctiques rebrà en primer lloc un curs de 10 hores sobre els aspectes legals i principis científics i el marc conceptual de les tasques a dur a terme en el seu període PRAC i signarà un compromís amb l’entitat respecte al projecte Cooppel:

I.- Obligacions de l’estudiant  PRAC:

L’estudiant assumeix les obligacions següents:

a) Conèixer i complir el projecte formatiu de les pràctiques seguint les indicacions del tutor o tutora extern de l’entitat col.laboradora i amb la supervisió del tutor o tutora acadèmic de la universitat.

b) Complir l’horari el temps de dedicació i les normes fixades per l’entitat col·laboradora.

c) Desenvolupar el projecte formatiu i complir amb diligència les activitats acordades.

d) Elaborar la memòria final de les pràctiques i, si cal, l’informe de seguiment intermedi

e) Mantenir el contacte amb el tutor acadèmica o la tutora acadèmica de la universitat  durant el desenvolupament  de les pràctiques i comunicar-li qualsevol incidència que pugui sorgir, i també lliurar-li els documents i informes de seguiment intermedi i la memòria final que li siguin requerits.

f) Preservar la confidencialitat de la informació a què, per raó de la seva tasca, té accés i guardar secret professional sobre les seves activitats durant el període de pràctiques i també després que s’hagin acabat.

g) Fer servir amb cura els recursos, respectar les normes de funcionament, seguretat i prevenció de riscos laborals i, sis escau, les infraestructures tecnològiques de l’entitat col·laboradora.

h) Tenir una actitud respectuosa amb la política de l’entitat col·laboradora i salvaguardar el bon nom de la universitat.

II.- Compromís de la tutoria externa de l’entitat col·laboradora:

a) Acollir l’estudiant i organitzar l’activitat que s’ha de portar a terme d’acord amb el s’estableix en el projecte formatiu.

b) Supervisar les activitats d e l’estudiant, orientar i controlar el desenvolupament de la pràctica en una relació basada en el respecte mutu i el compromís amb l’aprenentatge.

c) Informar l’estudiant de l’organització i el funcionament de l’entitat col.laboradora i de la normativa d’interès, especialment la relativa a la seguretat i els riscos laborals.

d) Coordinar amb el tutor acadèmic o la tutora acadèmica de la universitat el desenvolupament de els activitats establertes en el present conveni, incloent-hi les modificacions del projecte formatiu que puguin ser necessàries perquè  les pràctiques es portin a terme amb normalitat, i també la comunicació i la resolució de possibles incidències que puguin sorgir en el desenvolupament de els pràctiques i el controls de permisos per a la realització d’exàmens.

e) Emetre els informes finals i, si escau, l’informe de seguiment intermedi.

f) Proporcionar la formació complementària que necessiti l’estudiant per portar a terme les pràctiques.

g) Proporcionar a l’estudiant els mitjans materials i digitals indispensables per a portar a terme les pràctiques.

h) Facilitar i estimular l’aportació, per part de l’estudiant, de propostes d’innovació, millora i emprenedoria dels objectius propis de la seva funció.

i) Preservar la confidencialitat en relació amb qualsevol informació que tingui de l’estudiant com a conseqüència de l’activitat com a tutor.

j) Prestar ajuda i assistència a l’estudiant, durant el període de pràctiques d’aquest a l’entitat col·laboradora, per les qüestions de caràcter professional que pugui necessitar resoldre per a portar a terme les activitats que fa en aquesta entitat col·laboradora.

k) Comunicar al tutor acadèmic o tutoria acadèmica de la universitat les incidències que es produeixin.

l) Participar en l’avaluació de l’activitat de pràctiques de l’estudiant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *