1.- Preparació sobre temes puntuals.-
La Gimnàsia Cerebral i les tècniques de relaxació.-
El 3B . La cooperació a l’aula. Tècniques, recursos i estratègies.
Protocols del TDAH, Dislèxia i altres.
2.- Reunió de planificació de la intervenció.-
Al centre educatiu o a l’associació educativa. En general en el centre educatiu és farà fora de l’horari lectiu. En ocasions molt puntuals pot ser dins de l’horari lectiu. Es tracta de preparar una sessió d’intervenció a l’aula, a l’espai educatiu o al centre educatiu amb els recursos i els materials necessaris.
3.- Intervenció, execució i avaluació en l’acció.-
3.1.- Col.laboració amb l’avaluació
3.2.- Col.laboració en les consultes
3.3.- Col.laboració en l’elaboració de materials i recursos didàctics 3B.
4.- Reunió d’avaluació global i nova proposta de preparació.-
Avaluació dels productes, del procés i de les persones implicades.-