07.- Tasques PRACS per projectes.-

Pràctiques col.laboratives per a l’aprenentatge i per a la cooperació.-

I.- Entorn.-

Estar informat de totes les activitats que s’organitzen i que tene l’accès gratuït en primer nivell i en segon una aportació associativa i/o simbòlica o de donatiu a la fi de donar a conèixer a l’alumnat i a les seves famílies.

– Entorn territorial: ciutat, comarca,….                – TV                 – Internet      -Altres.

Programa cultural del Corte Inglés: http://elcorteingles.kedin.es/?prov=8540

http://cultura.gencat.cat/agenda/media/ACORTEI.pdf

– VI Jornades Cooperis per a la Cohesió i la Inclusió Social

http://blocs.xtec.cat/003b/

Programa

http://blocs.xtec.cat/003b/2012/09/21/calendari-actualitzat-dia-hora-lloc-ponents-temes-interessant-per-a/

II.- Cooperació de persones, entitats i recursos Cooperis.-

– Ateneu de Tarragona.   El primer club 3B per a l’oci creatiu i per a la diversió cooperativa.

– Programa Comenius FIESTA

– Exposicions i mostres: CaixaForum, Catalunya Caixa, en museus i en espais públics.

–  Esdeveniments a la ciutat d’interès educatiu

– Estudis de ràdio: tallers i taules rodones amb el 3B.

– Relació amb escoles adscrites al mateix INS:   docents i AMPES

III.- Comunitat educativa

Serveis educatius i entitats col.laboradores amb el sistema educatiu

Equip docent: PAT, DoC, STP.

AMPA: gestió, projectes, activitats puntuals

IV.- Centre educatiu:

– Tasques al voltant de la tasca docent.-

Col.laboracions en:

Valoració de consultes dins del PAT

IACOBÀ: Instrument d’Avaluació de Competències Bàsiques, inicativa                                                         privada.

http://www.iacoba.com/public/apartats/inici.php

Avesedari:               Estudi i tractament de les dificultat de la  dislèxia

Iniciativa privada d’accès gratuït als centres educatius

p://avesedari.blogspot.com.es/

V.- En relació amb l’alumnat:

– Creació de recursos. Valoració pedagògica i psicopedagògica de NEE, disseny d’activitats d’ensenyament-aprenentatge :   Retard d’aprenentatges, TDA, TDAH, Dislèxia, TEA i la seva avaluació per competències bàsiques. Elaboració de recursos 3B per a l’alumnat. Dossier cooperant. Quadern de progressos.

– Registrar les CB de l’alumnat

– Creació de protocols per afavorir la metacognició de l’alumnat amb dificultats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *