Pràctiques col.laboratives per a l’aprenentatge i per a la cooperació.-
I.- Entorn.-
Estar informat de totes les activitats que s’organitzen i que tene l’accès gratuït en primer nivell i en segon una aportació associativa i/o simbòlica o de donatiu a la fi de donar a conèixer a l’alumnat i a les seves famílies.
– Entorn territorial: ciutat, comarca,…. – TV – Internet -Altres.
Programa cultural del Corte Inglés: http://elcorteingles.kedin.es/?prov=8540
http://cultura.gencat.cat/agenda/media/ACORTEI.pdf
– VI Jornades Cooperis per a la Cohesió i la Inclusió Social
Programa
II.- Cooperació de persones, entitats i recursos Cooperis.-
– Ateneu de Tarragona. El primer club 3B per a l’oci creatiu i per a la diversió cooperativa.
– Programa Comenius FIESTA
– Exposicions i mostres: CaixaForum, Catalunya Caixa, en museus i en espais públics.
– Esdeveniments a la ciutat d’interès educatiu
– Estudis de ràdio: tallers i taules rodones amb el 3B.
– Relació amb escoles adscrites al mateix INS: docents i AMPES
III.- Comunitat educativa
Serveis educatius i entitats col.laboradores amb el sistema educatiu
Equip docent: PAT, DoC, STP.
AMPA: gestió, projectes, activitats puntuals
IV.- Centre educatiu:
– Tasques al voltant de la tasca docent.-
Col.laboracions en:
Valoració de consultes dins del PAT
IACOBÀ: Instrument d’Avaluació de Competències Bàsiques, inicativa privada.
http://www.iacoba.com/public/apartats/inici.php
Avesedari: Estudi i tractament de les dificultat de la dislèxia
Iniciativa privada d’accès gratuït als centres educatius
p://avesedari.blogspot.com.es/
V.- En relació amb l’alumnat:
– Creació de recursos. Valoració pedagògica i psicopedagògica de NEE, disseny d’activitats d’ensenyament-aprenentatge : Retard d’aprenentatges, TDA, TDAH, Dislèxia, TEA i la seva avaluació per competències bàsiques. Elaboració de recursos 3B per a l’alumnat. Dossier cooperant. Quadern de progressos.
– Registrar les CB de l’alumnat
– Creació de protocols per afavorir la metacognició de l’alumnat amb dificultats.