EXPOSICIÓ ORAL SOBRE ELS LLOPS

Els alumnes de tercer hem explicat als companys d’educació Infantil tot allò que sabem sobre els llops, d’aquesta manera afavorim el treball d’expressió oral, una de les dimensions més competencials de l’educació.

Esperem que us agradi.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i9cy3c5kom8[/youtube]

CICLE MITJÀ VISITA EL PUNT AVUI

SORTIDA A SANTA CATERINA

El divendres 24 de novembre vam anar tota l’escola d’excursió a Santa Caterina.

Els nens i nenes de quart vam anar caminant fins a la Creu, on vam fer un taller d’orientació i després vam esmorzar.

Tot seguit vam reprendre el camí fins a Santa Caterina on vam jugar i dinar tots junts.

Ens encanta aquesta sortida!!!

EDUCACIÓ VIÀRIA

El dijous 9 de novembre van venir a l’escola el policia Miquel i uns monitors que ens van explicar com circular per les vies públiques, tant si ets un vianant com si vas amb vehicle.

Ens ho vam passar molt ve circulant amb les bicicletes i vam aprendre molt.

LA FESTA DELS PIRATES

El passat 22 de setembre a l’escola vam celebrar la festa dels pirates. Tothom anava disfressat amb un mocador al cap, es van cantar cançons i ens ho vàrem passar molt bé!  🙂

4t A