MÒDUL 1. TASCA 4.
ÀREA 4. Avaluació i retroacció
Subàrea. Estratègies d’avaluació
Indicador d’assoliment. Aplica les tecnologies digitals del centre en el disseny de mitjans i instruments que facilitin l’avaluació dels processos d’ensenyament – aprenentatge en els quals s’han utilitzat noves estratègies didàctiques.
Descripció. En la tasca anterior d’aquest curs, es determina l’eina Genially per tal de poder avaluar el nivell d’obtenció de continguts de l’alumnat. En aquesta ocasió, es vol avaluar més enllà dels continguts. Es pretén que l’alumnat s’avaluï a ell mateix i també que pugui avaluar el contingut treballat de forma crítica. Forma part de l’avaluació formativa del docent que l’alumnat pugui dir si s’ha sentit còmode o no amb les tasques dutes a terme. És per això, que a través de l’eina digital Genially es plantejarà una autoavaluació de l’alumnat i una avaluació de les tasques presentades.
Evidències.
Enllaç al Genially.
Posada en pràctica. L’alumnat va respondre amb molta predisposició a valorar la setmana de la ciència. Tot i això, les valoracions a través del Genially també van anar acompanyades de valoracions orals a mesura que anaven fent, les quals també van ser recollides.