Descripció de les tasques desenvolupades
| SUBÀREA SELECCIONADA | INDICADOR D’ASSOLIMENT |
| 5.1. Accessibilitat i inclusió | 5.1.B2.2 Adapta solucions tecnològiques per a la inclusió en qualsevol context educatiu i situació d’ensenyament i aprenentatge, que permeti la participació i el progrés de tot l’alumnat en un mateix procés didàctic. |
A les activitats d’aula de l’àrea d’Educació Física que imparteixo sovint organitzo l’aula per espais on faig propostes diverses. Aquestes propostes les acostumo a presentar amb textos escrits explicant la tasca a realitzar. Tenint en compte el DUA considero que hauria de diversificar més les representacions per fer-ho més accessible a l’alumnat amb dificultats de comprensió lectora.
Voldria fer més accessibles les propostes dels reptes a realitzar a l’alumnat amb dislèxia o amb dificultats de comprensió lectora. Per això, començaré al nivell de 4t de Primària afegint a les targetes explicatives dels reptes imatges, vídeos o notes de veu a través de codis Qr . L’alumnat disposarà de tauletes per llegir els codis Qr
Pàgines: 1 2