Sobre mi

Fotografía blanc i negre Cristina VivesSoc mestra d’Eduació Infantil des del 2013, any en què conjuntament amb un grup d’enginyers vam iniciar una empresa anomenada Dynamind amb l’objectiu d’apropar la robòtica educativa al màxim nombre d’escoles.

L’any 2014 vaig fer el Màster en Tecnologia Educativa: e-Learning i Gestió del Coneixement a la URV i al 2015 vaig començar a treballar al Col·legi Sant Pau Apòstol on exerceixo de mestra d’I3 i formo part de la CDC.

En aquest temps he anat compartint els meus aprenentatges en diferents jornades, fòrums i revistes perquè considero que com a docent és fonamental poder difondre experiències d’èxit amb tots aquells que ara comencen. D’entre les diferents ponències i publicacions en el camp de la tecnologia destacaria:

  • Vives, C. (2017). Creem activitats pel Ninus amb Scratch. Ponència. IX Jornada de robòtica i programació educatives, Cornellà de Llobregat.
  • Vives, C. (2016). L’ús dels iPads en els nostres projectes com una eina d’aprenentatge. Ponència. Jornada TAC 0-8, UAB, Barcelona.
  • Vives, C. (2015). Lego WeDo a les aules. Formació al professorat mitjançant una pràctica real. Exposició d’experiències. VII Jornada de robòtica i programació educatives, Cornellà de Llobregat.
  • Vives, C., Marcos, A. (2014). Aprendre ensenyant: Introducció del paper del mentor a la robòtica educativa. Comunicació Educativa. Revista d’Ensenyament de les Comarques Meridionals de Catalunya, 26.
  • Vives, C., Hill, F. (2014). La robòtica com una eina d’aprenentatge: mentories entre Educació Secundària i Educació Infantil. I Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia, Tarragona.
  • Vives, C., Marcos, A. (2013). Experiència d’aprenentatge col·laboratiu de tipus TAC. La robòtica a Educació Infantil. III Congrés Educació Avui: per un aprenentatge eficaç, eficient i coherent, Tarragona.
  •  Medrano, M., Besora, E., Martorell, I., Hernández, M., Traveria, M., Bret, D., Medina, D., Vives, C., Gavaldà, J. (2012). Mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en entornos tecnológicos extremadamente cambiantes mediante la implantación de TIC. El caso CESDA. VII Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Barcelona.

En un futur em plantejo continuar amb la coordinació de la Tecnologia Digital de l’escola i seguir ajudant als docents que ara comencen a formar-se tant en robòtica com en l’ús responsable de la tecnologia.