Àrea 5 Empoderament de l’alumnat

Evidències

Tapets Bee-Bot i document amb l’explicació de les activitats adaptades:

  • Sessió amb blocs lògics: l’adaptació sobre el tapet ha consistit en traçar les línies de divisió (quadrícula de 15 cm x 15 cm) amb cinta aillant perquè es pogués notar el relleu. En relació al contingut, l’adaptació ha consistit en utilitzar figures geomètriques  amb volum. Donat que no es poden deixar les peces sobre el tapet (sinó el Bee-Bot no avançaria correctament, en cada partida es col·loca una peça i en arribar, aquesta es canvia per la següent.

activitat de beebot amb blocs lògics. Adaptació per deficiencia visual fent servir blocs amb volum i no imatges

  • Sessió d’animals: l’adaptació sobre el tapet ha consistit en traçar les línies de divisió (quadrícula de 15 cm x 15 cm) amb cinta aillant perquè es pogués notar el relleu. En relació al contingut, l’adaptació ha consistit en utilitzar fanimals de joguina amb volum. De la mateixa manera que amb les figures geomètriques es col·loca un animal en cada recorregut, i quan s’aconsegueix que el Bee-Bot hi arribi, es busca un altre animal i es col·loca en un altre posició.

Tapets de Bee-bot amb animals. Adaptació per deficients visuals fent servir animals amb volum i no imatges plastificades

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *