Àrea 4: Avaluació i retroacció

DESCRIPIÓ DE LES TASQUES DESENVOLUPADES A NIVELL D’AULA

SUBÀREA SELECCIONADA INDICADOR D’ASSOLIMENT
4.3 Retroacció i presa de decisions 4.3 B2.2 Utilitza les tecnologies digitals per facilitar a l’alumnat i a les seves famílies la comprensió de les dades obtingudes en el diferents processo d’avaluació.

Per tal de poder fer una retroacció acurada de cada camí (a l’àrea de llengua i matemàtiques), primer s’haurà de fer una recollida dels resultats de les activitats realitzades a cada pla de treball i posteriorment el resultat de la rúbrica que fa l’alumnat del seu propi treball. Seguirem els següents passos:

  • Crear una estructura al drive del centre on deixar els resultats de l’alumnat de 6è de cada pla de treball.
  • Donar-li contingut als diferents apartats al nivell de 6è.
  • Digitalitzar les rúbriques de cada pla de treball.
  • Acordar en cicle quin contingut i temes a valorar a les retroaccions que faci a l’alumnat.
  • Iniciar les retroaccions a l’alumnat de 6è mitjançant les eines de Google: comentaris, suggeriments de canvi o emoji d’estat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *