DESCRIPIÓ DE LES TASQUES DESENVOLUPADES A NIVELL D’AULA
| SUBÀREA SELECCIONADA | INDICADOR D’ASSOLIMENT |
| 4.3 Retroacció i presa de decisions | 4.3 B2.2 Utilitza les tecnologies digitals per facilitar a l’alumnat i a les seves famílies la comprensió de les dades obtingudes en el diferents processo d’avaluació. |
Per tal de poder fer una retroacció acurada de cada camí (a l’àrea de llengua i matemàtiques), primer s’haurà de fer una recollida dels resultats de les activitats realitzades a cada pla de treball i posteriorment el resultat de la rúbrica que fa l’alumnat del seu propi treball. Seguirem els següents passos:
- Crear una estructura al drive del centre on deixar els resultats de l’alumnat de 6è de cada pla de treball.
- Donar-li contingut als diferents apartats al nivell de 6è.
- Digitalitzar les rúbriques de cada pla de treball.
- Acordar en cicle quin contingut i temes a valorar a les retroaccions que faci a l’alumnat.
- Iniciar les retroaccions a l’alumnat de 6è mitjançant les eines de Google: comentaris, suggeriments de canvi o emoji d’estat.
Pàgines: 1 2