Els nostres Popplets

value=”true” name=”allowFullScreen”>

Ara us explicarem perquè fem els Popplets, i què són .Els alumnes de cinquè fem els Popplets per divertir-nos, ensenyar a la gent el que fem i aprendre.

Per començar, els Popplets són esquemes fets amb ordinador. Els fem nosaltres, els alumnes de cinquè . Ens agradaria que els nens/es els consultessin per estudar. Els esquemes també es poden fer manualment, però a nosaltres ens agrada més fer-les amb ordinador.
També n’hi que no són per estudiar, sinó que són per donar a conèixer el que ens agrada.

Per entrar al Popplet, has de tenir un compte de correu electronic.Quan tinguis el compte, has d’entrar al “Google” i escriure “Popplet”. Un cop trobada la web, posa “Sing up for free” que vol dir subscriu-t’hi gratis. Un cop has omplert el full que et sortirà, has de posar “Log in” què vol dir entrar al teu compte de Popplet. Quan està” fet tot això, ja pots fer els Popplets. Un consell, quan acabis, posa “Log out” que vol dir tanca el compte.

En conclusió, estàs al bloc dels Popplets.

Publicat dins de General | 1 comentari