Hola!

Som la classe de 4t. i estem reforçant la lectura mitjançant la poesia.

Aquest vídeo l'hem utilitzat com a introducció  d'aquest mètode que farem servir a partir d'ara!

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/suot0FenISQ" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Com que no teniem un bon llibre de poesies, vam anar a la llibreria més propera i ens vam decidir per aquest:

"Poesies amb suc"

Una selecció de poemes feta per Miquel Desclot.

Per anar fent boca començem per aquest:

Per a fer una poesia
s'agafa una p
com platja, pasta, pedra;
després s'agafa una o
com or, ombra, ona;
després s'agafa una e
com era, estri, eben;
després s'agafa una s
com sol, sal, silenci;
després s'agafa una i
com illa, isard, ícar;
després s'agafa una a
com aigua, astre, ala:
en acabat s'ajunten
sense odi, sense mandra,
sense pressa, sense ràbia,
sense melancolia,
i es fa la poesia.
ROBERTO PIUMINI/MIQUEL DESCLOT

A veure si us agrada aquest muntatge que hem fet a partir d'unes fotografies de la visita d'un poeta a l'escola!


BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

 ANÀLISIS DE BLOCS
Bloc 1. QUÈ ÉS EL TDAH?
La meva valoració sobre aquest bloc és molt positiva. Crec que la Miriam ha fet un bon treball de recerca i dona una explicació breu però acurada sobre aquest transtorn. En quant a la presentació visual molt correcta.
Bloc 1. CONTES I RELATS DE BIBLIOTECA.
El bloc de la Dolors em sembla genial. Afavoreix la participació i els enllaços són molt encertats. Visualment molt atractiva.