ESCOLA D’ESTIU 2016 PRIMERA SESSIÓ

La primera sessió l’hem dedicat a reflexionar sobre els continguts de la plàstica, el dibuix infantil i a treballar algunes tècniques de pintura.

Pintura aigualida amb sal
Pintura amb detergent amb pols.
Estampació amb diari.
Regalim amb biberó
Esquitxat amb pinzell.
Pintura amb escuma d’afeitar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *