PREMIS SAMBORI ÒMNIUM

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als centres educatius de tots els Països Catalans i que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Aquest curs al nostre centre hi ha hagut una guanyadora, la Mireia Cosp, qui ha guanyat el 1r premi de la seva categoria. El dia 10 de maig va tindre lloc l’acte de lliurament del Premi Sambori Òmnium Catalunya. L’acte va comptar amb l’actuació de Pep Bou i el van acompanyar diferents personalitats de les institucions que col·laboren amb el Premi Sambori Òmnium.

Moltes felicitats Mireia!!

PREMIS JOAN TRIADÚ

El Consell Comarcal del Ripollès va repartir dimecres 24 d’abril a la tarda els Premis Literaris Infantils i Juvenils Joan Triadú, que enguany han arribat a la 22a edició.
Aquest any hi ha hagut un total de 29 premiats en poesia i prosa en les diferents categories. Pel que fa als centres, hi hagut participació, per primera vegada, de tots els centres eduactius de la comarca, un total de 18 escoles i instituts.

Enguany, a la nostra escola “Núria Morer i Pi” hi ha hagut dos guanyadors de la categoria A (3r i 4t primària). Volem felicitar en Martí que ha guanyat el primer premi d’aquesta categoría i a la Yamina que ha guanyat el segon premi. Moltes felicitats!!

Aquí teniu l’enllaç dels premis per si voleu llegir els escrits: premis Joan Triadú

WELCOME TO OUR SCHOOL

Com ja sabeu estem realitzant un projecte COMENIUS amb diferents escoles europees: Alemanya, Itàlia, Anglaterra, Noruega, Polònia i Catalunya.
Durant la setmana del 17 al 23 de març, els mestres d’aquestes escoles han vingut a Catalunya (Ripollès) per conèixer les nostres escoles (Planoles i Vallfogona), i conèixer Catalunya i el Ripollès.
El dimarts dia 19 de març tots els mestres van venir a veure l’escola de Planoles i la nostre metodologia de treball. Vam fer una benvinguda tot representant dos balls catalans: “el ball de bastons” i el “ball de nans” de Berga.

Aquí teniu el video:

PROJECTE: EL POBLE

Els alumnes d’educació infantil estem fent el projecte “El poble”. Primer vam aprendre a escriure el nom del nostre poble; el vam situar en un mapa; vam muntar el racó amb contes, imatges i informacions… Aquesta setmana he fet un recorregut per conèixer tots els elements, botigues, bars, caracterísitques de les cases… del nostre poble.
Aquí teniu un petit recull de fotos: