ED.INFANTIL : SEGUIM DESCOBRINT

0

Aquesta setmana hem jugat amb diferents materials, entre altres coses hem descobert: diferents esquelets, composicions, gradacions de colors, densitat dels líquids, mesures….. Tot jugant i descobrint fomentem l’aprenentatge.

ED. INFANTIL VA A TEATRE

0

Avui tot el cicle d’ Educació Infantil ha anat al teatre dels Maristes a veure una obra titulada

“El monstre de colors”. Ens ha agradat molt l’obra i també compartir aquest matí junts/es.

EDUCACIÓ INFANTIL : DESCOBRIM LA LLUM

0

Aquesta setmana hem començat a manipular i jugar amb la llum!!

A partir d’aquí ens farem preguntes i experimentarem per fer descobriments.

P5 HEM ANAT A LA BIBLIOTECA CARLES RAHOLA

0

Els alumnes de P5 hem anat aquest matí a la biblioteca Carles Rahola .És una biblioteca molt gran i amb moltes sales.

Ens han explicat un conte dins l’espai d’infantil i ens han dit que podem anar a buscar contes amb el carnet.

PRIMER DIA ESCOLA DE L’ANY NOU

0

Avui els nens/es d’Educació Infantil hem iniciat l’Any Nou amb moltes novetats:

• nova entrada a l’aula
  • penjar jaquetes i posar-nos les crocks
  • obrir regals que ens han deixat els Reis Mags

EDUCACIÓ INFANTIL HA FET CAGAR EL TIÓ

0

Avui els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat al gimnàs  a fer cagar el tió.

Hem cantat la cançó de Nadal que hem après aquest any i hem recitat el poema.

Com que ho fem tan bé, el tió ha estat molt content i  ens ha cagat una xocolatina i un regalet a cadascun!

BONES FESTES a tothom us desitja l’equip de mestres d’Educació Infantil

EDUCACIÓ INFANTIL : P3

0

Avui els nens /es de P3 hem fet la primera sortida del curs escolar.

Hem anat a la Biblioteca Ernest Lluch a escoltar la Bel que ens ha explicat un munt de contes.

EDUCACIÓ INFANTIL : AULA MANIPULACIÓ I EXPERIMENTACIÓ

0

Els nens/es de P5 , mentre esperen tenir més informació sobre el projecte a treballar,

van aprenent a l’aula de manipulació coses de la vida pràctica.

EDUCACIÓ INFANTIL P4 i P5

0

Avui la pallassa “Bleda” ha visitat Educació Infantil , P4 i P5, fent una activitat d’educació emocional.

Ens ho hem passat molt bé!!!

SKYPE TIME!

0

Els nens i nenes de P5 avui hem fet connexió directa via Skype amb l’escola d’Educació Infantil Pszczółka Maja de Pila (Polònia), amb la qual hem realitzat job-shadowing durant anys anteriors. Totes dues escoles hem cantat la cançó “Head and Shoulders” en català, castellà i anglès. I ells també en Polonès. Ha estat una experiència formidable!

IMATGES I VIDEOS