Archive for 24 novembre 2015
Premi Candelaria 2015
0El dilluns 23 de novembre vam anar els 8 finalistes del Premi Candelaria al Teatre Municipal de Palafrugell.
Els finalistes van ser: la Júlia Paguina, la Júlia Alemany, en Frederic Renart , en Jan Llaona, la Noa Carrasco, la Paula Nieves, la Júlia Lago i jo la Naira Requena.
A les 17:30 en punt ens vam trobar tots els finalistes al Teatre Municipal de Palafrugell, estaven tots els nostres dibuixos exposats a l’ entrada del TMP.
Abans d’enunciar els guanyadors de cada escola van fer un discurs. Una senyora de l’ associació del Rodolfo Candelaria va dir els guanyadors. Tots el finalistes estàvem súper nerviosos, quan van dir tots els guanyadors de totes les escoles, em vaig posar molt nerviosa! Quan vaig sentir el meu nom vaig sortir a davant de tots i em van donar una placa molt maca!!
Al final de tot en Josep Piferrer ens va fer una foto a tots els finalistes de l’ escola Pi Verd. Va ser molt divertit!!!
Si cliques sobre la fotografia, podràs veure’n més
Naira Requena Sànchez.
