Archive for 7 juny 2014
ANEM AL ZOO!!!
0Aquest curs, el projecte interdisciplinari que hem treballat ha estat sobre la Selva.
Ja sabem que el que més els hi ha agradat als nens i nenes, en general, han estat els animals. A medi, tots han treballat algun animal de la Selva i han fet un mural; a les àrees de llengua, han treballat lectures on s’explicava la vida d’alguns animals com la boa, el tapir, el tigre, … I, quina podia ser la millor cloenda després d’haver treballat tant…? Anar al ZOO!!!!
Així doncs, el dia 5 de juny vam anar cap a Barcelona, també acompanyats amb els alumnes de 5è.
Només arribar vam poder entrar a l’exhibició dels dofins. És sorprenent com s’entenen aquests mamífers aquàtics amb els seus cuidadors!
Després vam anar seguint camins per veure tots els animals possibles: cocodrils, aus, elefants, goril·les, tapirs, jaguars, lleones, búfals, ….. Vam descansar un moment per dinar i torne-m’hi, no podíem perdre temps, ja que el zoo és molt gran i a les 3h havíem de tornar cap a Palafrugell.
No vam tenir estona per jugar…, però va valer la pena!!
Aquí en teniu unes quantes fotos…
SORTIDA FLABIOLAIRES
0Hola famílies,
el dia 30 de maig vam anar a Taradell a la Trobada de Flabiolaires. Tot just aquest curs, els de 3r, han après a tocar el flabiol, però ho van fer “super bé”.
Hi vam anar amb els nostres companys de 5è. Ells van tocar el flabiol i el tamborí, a més de fer un ball de bastons i el ball amb els Capgrossos del Pi Verd.
El temps no estava massa segur, però ens va deixar fer l’actuació. Tot just després de dinar va començar a fer un bon xàfec, quan ja anàvem a buscar l’autobús.
Tot plegat va estar molt bé. Aquesta mainada són uns artistes!!!

