Archive for gener, 2016
VISITEM EL PORT DE PALAMÓS!
0Al mes d’octubre vam anar d’excursió a Palamós. Després d’haver estudiat els animals de costa a medi natural, vam anar a descobrir-los de més a prop i a conèixer la vida i el món del pescador al museu d’aquest poble.
Va fer un dia molt bonic i vam poder dinar i jugar una bona estona a la platja. Aprofitant que ens vam aprendre l’havanera del canó de Palamós, també vam anar-lo a visitar i li vam cantar la cançó. Va ser molt divertit!
Abans d’anar a buscar l’autocar, vam anar a rebre els pescadors a la llotja. Anaven carregats de peix fresc i de gambes! MMmmmm!
Si cliques l’imatge podràs veure les fotografíes de la sortida!
BENVINGUTS A PRIMER!
0Hem acabat l’educació infantil i comencem primer. Estem molts contents de retrobar-nos de nou!
La primera sorpresa d’aquest curs, és que tenim nous companys i companyes! Ens hem barrejat les tres classes i aqui us deixem les fotos dels grups. Els i les alumnes de 1r A som les Mandarines, els de 1r B els Albercocs i els de 1r C les Pinyes.



