Archive for novembre, 2016
SORTIDA TURISME i FUNDACIÓ CUIXART
0Fa uns dies les Magranes i les Avellanes vam fer dues sortides molt divertides i enriquidores.
La primera va ser a l’oficina de Turisme de Palafrugell. Allà vam realitzar un taller gastronòmic! Ens van explicar l’origen de molts dels aliments que mengem actualment com ara la patata, el tomàquet, la xocolata… Després, per grups, vam fer una vinagreta tot barrejant oli, vinagre, sal i diferents espècies que podíem escollir al nostre gust. Algunes eren força bones!
La segona sortida va ser a la Fundació Cuixart de Palafrugell. Vam poder veure de primera mà on treballava el pintor Modest Cuixart i, el seu fill ens va explicar un munt de dades sobre la seva vida i obra. També vam poder fer d’artistes, vam realitzar un fantàstic quadre entre tots que d’aquí poc podrem penjar a l’escola!
Ens van agradar molt les dues sortides! Moltes gràcies a tots/es per explicar-nos-ho tant bé!
La Castanyada
0El passat divendres 28 d´Octubre vam celebrar la festa de la Castanyada. Les Magranes i les Avellanes el dia d´abans vam elaborar el nostre tastet: Garoines de xocolata amb magrana o avellana. Ens ho vam passar molt bé i eren boníssimes!!
A la tarda vam celebrar la castanyada al pavelló de l´escola i després vam menjar castanyes al pati.
SORTIDA AL MASSÍS DEL MONTGRÍ I LA GOLA DEL TER
0El passat 20 d’octubre les Magranes i les Avellanes vam fer la primera sortida del curs. Al matí vam anar cap a Torroella de Montgrí, l’autocar ens va deixar al peu del massís. Des d’aquí vam començar a pujar la petita muntanya tot fixant-nos en la vegetació que trobàvem, en les roques, els refugis… Un cop vam arribar a la Creu vam esmorzar, vam descansar una mica i vam continuar pujant. Al cap de deu minuts ja érem a dalt! El castell ens va agradar molt, vam poder pujar i observar les fantàstiques vistes de l’Estartit, les Illes Medes, la Gola del Ter, el Golf de Roses, etc.
Quan vam baixar, després de dinar ens vam dirigir cap a la Gola del Ter. Allà vam poder veure la vegetació típica del bosc de ribera, les dunes i fins i tot vam poder agafar petxines i estrelles de mar que vam trobar a la sorra de la platja.
Ens ho vam passar molt bé! Mireu quines fotos vam fer!!



