00. organització centre

ma18

Telèfon           977663900

Calendari escolar del curs 2015-2016

Veure Agenda Escolar

Horari atenció pares

Direcció                          diari ….. de 9h a 10 h

Secretaria                       diari ….. de 9h a 13 h

Professor Tutor            divendres 12.30/13,30

                                         (cal concertar hora)

Menjador                       diari ….. de 9.05 a 9.30

AMPA                             1r dimecres de cada mes  16.30-17

Organització

Les entrades i sortides es faran per la porta del pàrquing.

En el cas d’alumnes amb germans més petits es podrà recollir l’alumne al pati del cicle inicial al passar la fila. Després podran recollir al germà petit a les classes d’infantil. En el cas de germans més grans, primer caldrà recollir a l’alumne de cicle inicial.

Cal ser puntuals a les entrades i a les sortides de l’horari escolar. Si algun alumne no és recollit pels pares a les sortides del centre, a part de que l’alumne s’angoixa amb facilitat, el protocol  ens diu que ha de ser recollit per  la guàrdia urbana de l’ajuntament.

No s’ha d’entrar en horari escolar dins  de l’aula. Cal avisar al conserge i esperar-se. En cas de necessitat de recollir a un alumne en horari escolar cal passar per secretaria a signar un permís.

En cas de febre, malaltia, polls…  es recomana que el nen es quedi a casa fins la seva recuperació.

Per donar medicaments a l’alumne en horari escolar cal la recepta del metge on s’especifiqui la dosi i els dies del tractament. Aquests medicaments es donaran a direcció.

Les faltes d’assistència s’han de justificar per part dels pares per escrit a l’agenda o amb justificant mèdic. En cas de notes a l’agenda cal que els pares les signin.

 No cal portar la motxilla cada dia. Millor una bossa de roba per l’esmorzar.

Aconsellem que l’esmorzar dels alumnes siguin entrepans i fruites.

Les bates, jerseis, abrics, anoracs,…, cal que portin una beta llarga amb el nom per un cas de pèrdua. Els nens de menjador utilitzen una bata. A la classe s’utilitzarà una bata per les sessions de pintura. Pot ser una bata d’altres anys, no és obligatòria.

Si duen joguines de casa s’han de compartir. L’escola no se’n fa responsable de la seva pèrdua o desperfectes.

No es repartiran invitacions d’aniversari sinó és per la totalitat de la classe.

No cal portar material escolar de casa. El material escolar es repartirà a l’aula. Cada nen serà responsable del seu material.

La Biblioteca escolar estarà oberta els dilluns i els dijous de 16.30 a 17.15 per als alumnes que acompanyats dels seus pares puguin gaudir del servei de préstec de llibres.

L’horari del Suport Escolar Personalitzat (SEP) serà els dilluns i els dijous de 16.30 a 17.15. Cal signar l’autorització que us proporcionarà el tutor.

L’AMPA us podrà informar del servei d’acollida, de les activitats extraescolars  i d’altres aspectes de la vida escolar del centre.

Els pares/mares dels alumnes rebreu 3 informes avaluadors al llarg del curs.

Al llarg del curs farem una entrevista personal amb els pares d’alumnes. En cas de voler puntualment parlar amb el tutor o d’altres professors cal concertar una hora amb el tutor.

Recordeu, davant de qualsevol  preocupació no dubteu en parlar amb nosaltres. Cada dia ens veurem a la sortida dels alumnes de l’escola.