Hola a tots!
Ja heu descansat després de les convivències?
Confiem que aquesta experiencia hagi estat positiva i enriquidora per a tots.
Mares i Pares de 6è, si voleu saber les activitats que han realitzat els nens a Convivències aquí us deixo el programa.
