ACTIVITATS CONVIVÈNCIES

Hola a tots!

Ja heu descansat després de les convivències?

Confiem que aquesta experiencia hagi  estat positiva i enriquidora per a tots.

Mares i Pares de 6è,  si voleu saber les activitats que han realitzat els nens a Convivències aquí us deixo el programa.

L'OREIG 6È

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *