Hola classe de 6è!
Com ha anat l’estiu? Suposo que molt bé!
Esteu preparats per començar el curs?
Us esperem el dilluns 14!
Salutacions
Pilar
Hola classe de 6è!
Com ha anat l’estiu? Suposo que molt bé!
Esteu preparats per començar el curs?
Us esperem el dilluns 14!
Salutacions
Pilar