Els alumnes de 4rt ESO s’inspiren en l’art urbà per a fer intervencions (virtuals), amb els seus dissenys, en els murs de l’institut
[slideshare id=62442243&doc=arturb-160526200038]
Els alumnes de 4rt ESO s’inspiren en l’art urbà per a fer intervencions (virtuals), amb els seus dissenys, en els murs de l’institut
[slideshare id=62442243&doc=arturb-160526200038]
1r Premi: Ana Mª Betancourt de 2n ESO A per “Cinta de sang”
Accèssits: Maria Pons de 2n ESO B, per “Príncep? Si ja en tinc un!” Estefani Ferrufino de 1r ESO A, per “Sant Jordi”
1r Premi: Cristina Garcia de 4rt ESO B per “Igualtat”
Accèssits: Ana Francisco de 4rt ESO A per “una noche estrellada” Pamela González de 4rt ESO A per “La primavera”
Felicitats també a tots els alumnes que heu col.laborat en la realització dels plafons per a l’escenari, han quedat magnífics!
Aquí podeu veure els dibuixos presentats i el lliurament de premis:
[slideshare id=61793422&doc=santjordi2016-160508184041]
Els alumnes de 1r d’ESO van estar dissenyant punts de llibre, amb missatges d’animació a la lectura, dins de la English Week que vam celebrar a l’Institut. Aqui en podem veure alguns exemples:
Utilitzant el programa LibreCAD, els alumnes de 1r de Batxillerat han dissenyat aquestes estructures basades en la creació de xarxes per la repetició d’un mòdul.
[slideshare id=57959291&doc=mdulsixarxes-160206191812]
Amb aquest video, podem constatar la presencia de la geometría i les matemátiques en l’art. Utilitza la figura d’un cub como fil conductor, una figura geomètrica que, al ser seccionada per un pla, pot donar lloc a un quadrat, un triàngle equilàter, un pentàgon no regular o un hexàgon. També comprobarem com aquestes seccions estan presents en diverses obres artístiques i ornamentals.
[vimeo]https://vimeo.com/131194370#embed[/vimeo]
Aquesta animació ha estat creada per l’Àlex Francisco (2n Batx A), pel Treball de Recerca, amb 242 dibuixos del moviment d’un ballarí.
[vimeo]https://vimeo.com/153373262[/vimeo]
Els alumnes de 4t ESO han captat la mirada magnètica dels felins en els seus dibuixos
[slideshare id=56884581&doc=felins-160110211300]
Apliquem la geometria en el disseny de les rosasses que han fet els alumnes de 2n d’ESO durant el Treball de Síntesi:
[slideshare id=50011754&doc=rosasses2neso-150630154357-lva1-app6891]
Algunes de les pintures que heu fet els alumnes de 4rt d’ESO:
[slideshare id=47138879&doc=tmperes4rteso-150418041607-conversion-gate01]
A tercer estem estudiant les formes compositives: estàtic-dinàmic, simetria-asimetria, economia-profussió, etc. Com a exemple de profussió els alumnes han dibuixat un doodle.
La paraula anglesa doodle es podria traduir com “gargot”, és a dir, com una mena de dibuix o traç improvisat que es fa sense pensar, mentre l’atenció està ocupada en una altra cosa, l’autor dibuixa, “deixant-se anar”, sense cap idea preconcebuda. Estudis psicològics demostren que aquests dibuixos, afavoreixen la concentració i la creativitat.
Aquí teniu els doodles que han dissenyat els alumnes de tercer. Alguns han quedat realment espectaculars:
[slideshare id=46183758&doc=doodle-150323132437-conversion-gate01]