Un cop vam deixar les nostres petxades en el fang, vem veure que no a tot arreu es poden deixar petxades. Fem una sortida pel bosc i veiem que hi ha llocs on es poden deixar petxades (algunes s’esborren de seguida i d’altres duren més temps) i en d’altres llocs no.
|
|
|
|
|
|

El Víctor ens porta una petxada feta amb ciment i en parlem. Ve un altre dia el pare del Víctor li expliquem el que estem fent, ens porta ciment i posem fulles, closques de cargol, … ho deixem secar i al cap d’uns dies veiem com ha quedat i si s’ha esborrat o no.
|
|
|
|
|
|
Ens mesurem la nostra alçada amb cordes i el nostre peu també. Comprovem si la corda coincideix amb l’alçada que tenim marcada a la pared i amb la marca de la petxada. Ordenem les cordes de més gran a més petit tant de l’alçada com la del peu. En fem una gràfica i li posem entre tots un títol: “la nostra gràfica de peus i de cos”.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I veiem que en general els nens més alts de la classe tenen el peu més llarg i els nens més baixos de la classe tenen el peu més curt.













