Un terratrèmol a Nova Zelanda.

Dimecres 22 de febrer hi va haver un terratrèmol de 6’3 a l’escala de richter a Nova Zelanda i l’Aixa ens va portar aquesta notícia escrita amb un full, després vam observar la notícia per internet i vam buscar on era Nova Zelanda al mapa del món.

Vam mirar el mapa de les plaques tectòniques i vam veure que en aquesta illa és on s’ajunten i per això és molt més propens.

També vam posar la foto del terratrèmol a la línia del temps.

linia-del-temsp

3 thoughts on “Un terratrèmol a Nova Zelanda.

  1. Xavi

    APA!!!! i ara al Japó.

    Quin terratrèmol i desprès quin Tsunami més gran!!! i tots els problemes que ha portat.

    però, els japonesos, quin ordre que tenen davant dels desastres!!!!

  2. Xavi

    Hola Petits,

    Ostres, avui, ben a prop de casa nostra hi ha hagut un terratrèmol i s’han mort, almenys, deu persones. Encara se ben poca cosa, però segur que hi haurà noticies al diari i a les web d’informació, però jo tinc una pregunta, perquè no hi ha hagut un Tsunami?

    xavi

  3. msantcli Post author

    Hola Xavi:
    Ahir ens vas explicar que el mar de prop de Murcia no hi va haver un terratrèmol al fons del mar, per això no hi ha hagut un tsunami.
    Álvaro, Júlia, Maribel.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *