6è ha visitat el Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa

Tots vam arribar molt aviat a l’escola per poder sortir cap a Olot. Vam pujar a l’autocar tots molt contents. Vam estar cantant durant tota l’hora i mitja que va durar el viatge.

Quan vam arribar, vam esmorzar i van venir els monitors que durant tota l’excursió van estar amb nosaltres fent-nos de guia i explicant moltes coses interessants sobre la zona volcànica de la Garrotxa i la vegetació. Al cap d’una estona vam arribar al volcà Croscat i ens va explicar la seva història, com es va crear, quan serà la pròxima explosió de lava, etc.
A continuació vam anar a la Fageda d’en Jordà. Ens vam endinsar pels camins plens de fulles. Diuen que l’estació més bonica per visitar-la és la tardor, però la veritat és que qualsevol estació és bona, perquè cadascuna d’elles ens dóna molts colors per veure.
Ha estat una excursió molt divertida!

Quant a Escola Pérez Sala

Aquest és el bloc que hem creat els mestres per tal de donar a conèixer activitats i propostes d'interès per a famílies i alumnes
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a 6è ha visitat el Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa

  1. Cristina diu:

    Va ser molt xula l’excursió. El millor va ser veure el volcà!
    🙂

  2. Irene Bertolín diu:

    Va ser una excursió molt bonica. Em vaig marejar una mica al veure el volcà per dintre, perquè és molt gran. Em va agradar 🙂

  3. melissa diu:

    Va ser molt divertit veure que nosaltres estavem dins d’un volcà =D

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *