ELS DE 6è HEM ANAT A LA GARROTXA

El 16 de novembre, vam anar a veure la zona volcànica de la Garrotxa. Primer vam veure El Croscat, el volcà d’erupció més recent de tota la Península Ibèrica (només fa 11.500 anys) i ens van explicar que el seu aspecte es deu a l’explotació de les gredes que es feia fins fa pocs anys. Després vam anar a veure la Fageda d’en Jordà, un bosc de faig atípic perquè està a poca alçada i al damunt del riu de lava de l’erupció del Croscat. Els colors de la tardor eren fantàstics. Els monitors, combinaven les explicacions amb els trucs de màgia d’en Nani. Va ser una excursió molt xula.

Quant a Escola Pérez Sala

Aquest és el bloc que hem creat els mestres per tal de donar a conèixer activitats i propostes d'interès per a famílies i alumnes
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a ELS DE 6è HEM ANAT A LA GARROTXA

  1. pepi diu:

    apa nois i noies! després de veure les magnífiques fotos de l’ excursió a Olot, Haureu de fer algun comentari!
    Us animo a que ho feu i que sigueu crítics!
    A mi em va encantar, però espero els vostres comentaris.
    Un petó:
    Pepi

  2. Carlota diu:

    Va ser molt divertit anar a Olot i jo m’ho vaig passar molt be!!!!

  3. Mabel diu:

    M’ han encantat les fotos… esteu tots i totes molt guapos i guapes! Una abraçada de la vostra profe de música!!!

  4. maria diu:

    Hola a tutoooommmmm!!!!
    la excursió va estar genial i va ser molt diveerttiiiiiiiitttt.A mi em va agradar mooltttt i ademess tens als teus amics al custaattttt!!!!!!

    :)maria:)

  5. Ona diu:

    ooooooooooollla amics i companys ens o vam passar GOOD GOOD jiji
    espero ke a les colonies ens o passem tan o millor ke akell inolblidable dia
    suposo ke ja heu fet la vostre aportació a la marató(l’estic seguint per la tele)
    dew a tothom

  6. marina diu:

    va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.Tots els volcans eran guapíssims i els paisatges també.Espero que totes les excursions siguin iguals.
    Adeu i BON NADAL

  7. Sara diu:

    Bueno, en veure les fotos casi que ploro. Tot el que em viscut junts, el que ens a pasat. Aixo va destinat a tota la meva classe:

    Quan estiguem a l’institut la majoria ens separarem,
    per mai ens oblidarem.

    sempre us portare dins al meu cor, com el meu tresor mes valios.
    Va ser una escurcio magnifica i molt divertida.

    un petó i una abraçada molt gran.

    us estimo molt a tots
    sara

  8. Arnau diu:

    home no cal qe exageris tan…. qe enqara qeda temps perqe anem a l’institut…. i si no tens ganes, aprofita-ho ara al maxim! Weno l’excursio va esta guapa i a part vaig poder veure un truc del mag nani!!! jajaja…. qe bo qe era!!

    DEWWW

    Arnau

  9. Maria diu:

    Sara no adelantis acontesimientoossss

    xDXDXDXD

  10. MYRIAM diu:

    per mala sort jo estava malalta i no vaig pogur nar-hi pero per les fotos es veu que es una pasada

    si no visiteules
    petons
    myriam.h.c

  11. carlos león diu:

    A mi em va agradar molt anar d´excurció a la Garrotxa perquè un volca no es veu cada dia
    Carlos.

  12. Lídia diu:

    sento molt no haver escrit, pero hos diré que m’ho vaig passar molt bé tenint els meus amics i amigues al costat.

    I també el profes eeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

  13. Marina Serra diu:

    Les fotos són súper xules.jo també m’ho vaig passar molt bé durant la excursió, vam apèndre moltes coses i va ser súper interesant, m’encantaría tornar per visiatar els volcans amb una mica més de temps. A més de tornada cap a Vilassar ens van posar una pel.lícula, que a dir veritat no me’n recordo de com es deia pero va fer molta gràcia.
    Marina S

  14. sara diu:

    bueno nois espero fer moltes mes excurcions amb tots vosaltres

    sarita

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *