Monthly Archives: octubre 2014

SORTIDA A LA GRANJA

EL DIA 22 D’ OCTUBRE HEM FET LA NOSTRA PRIMERA SORTIDA DEL CURS. HEM GAUDIT D’UN GRAN DIA!
A CAN PLANA HI HAVIA MOLTS ANIMALS DE GRANJA: CONILLS, GALLINES, POLLETS, CABRES, PORCS, VAQUES, OQUES, GALLS, CAVALLS…
VAM PODER TOCAR ALGUNS D’ELLS I RASPALLAR ALS RUCS PER DEIXAR-LOS NETS I GUAPOS.
EL SENYOR LLUÍS ENS VA PORTAR A DONAR UNA VOLTA AMB EL CARRO DEL SEU PONI EN NERO.
FENT UNA PASSEJADA PEL BOSC VAREM TROBAR AGLANS, FULLES DE ROURE, ALZINA…..I LA CASETA DE LA MARIA CASTANYERA. TAMBÉ VAM JUGAR AMB ELS NOSTRES AMICS I AMIGUES.

DONEM LES GRÀCIES A L’ OLGA, LA MAITE I LA PAOLA, LES MAMES D’EN NICO, L’ HEDI I L’ ÀXEL, QUE ENS HAN AJUDAT MOOOOOLT!!
MIREU QUÈ BE L’HEM PASSAT …

ELS RACONS DE TREBALL

A la classes de P4 tenim molts racons alguns són per jugar però també en tenim per treballar…mireu, mireu. És molt interessant perquè canviem les taules de lloc, fem grups i treballem amb els companys i les companyes….ens agrada molt!!!

FEM D’INVESTIGADORS/ES

A la sortida de Can Plana vam recollir molts fruits de la Tardor. I a la classe vam decidir que voliem investigar així que vam estar observant aquests fruits amb un instrument molt interessant: LA LUPA!!!. Vam descobrir moltes característiques dels fruits de la tardor que els ulls no poden veure.

Sortides i activitats

PRIMER TRIMESTRE

– Granja “Can Plana” (Vallgorguina). 21 octubre. Tot el dia

– Museu de la Ciència Naturals (Fòrum). 25 novembre. Mati

SEGON TRIMESTRE

– Ludoteca Maria Gràcia Pont (Rambla de Poblenou). 22 gener. Matí

– Activitats ” La Salut en moviment” ( a l’escola). 10 febrer. Matí

– Museu Can Framis (c. Roc Boronat). 24 març. Matí

TERCER TRIMESTRE

– Teatre en anglès a l’escola. “The Jungle”. 8 maig. Matí

– Parc de Can Mercader (Cornellà del Llobregat). 2 juny. Tot el dia