Portals professors

Klaustre. Projecte Espurna      MeRLí és un catàleg de recursos educatius digitals desenvolupat pel Departament d’Educació

Més de 400 activitats per treballar els audiovisuals i les TIC a l’aula organitzades per àrees, nivells, competències bàsiques.

Unitats didàctiques Xtec de totes les àrees.

Materials de Formació Xtec

Red de buenas prácticas 2.0

Pàgina de la CANON amb moltes idees per treballa l’ Educació visual i plàstica.

100 manualidades divertidas

Portal de profesores. Internet en el aula.

Obres de teatre per treballar amb alumnes de tots els Cicles : Infantil, Inicial, Mitjà i Superior.

Moltes ideees per Carnaval. Pàgina italiana.

Xarxa  oberta a totes i tots els docents de Catalunya que participen en el projecte eduCAT 2.0.

Pàgina  amb moltes activitats de plàstica. Està en alemany però es molt gràfica i es poden treure moltes idees.

+ que tapes. Moltíssimes idees per fer tapes d’ àlbum.

De mestr@ a mestr@. Pàgina de recursos de la Carme Barba Mi cole al dia.Noelia Martin Martin Aula TIC Món infantil.Mireia. Plastiquem. La pàgina de la Espe. Recursos per a l’ elaboració d’ adaptacions curriculars. Associació d’ Ensenyants d’ Informàtica. Educació i les TIC. Joel Artigas. Maestroteca. Buscant idees La eduteca. Oscar Alonso. Mira què fem ara. Eugènia. Mestre d’ educació infantil. La classe de Miren. Miren, Castellón. Maestra de educación infantil. Recursos para nuestra clase. Marifé.Maestra de Primaria en el

C.P. Eduardo Sanchiz de Tarazona de La Mancha  TIC, llapis i paper  Fer de mestres. Actividades para Educación Infantil. Blanca. Educa con TIC.   Actiludis Portal per a compartir recursos amb professors. Comunitat catalana de webquest. TICHING. Portal educatiu.

5 comentaris a “Portals professors

1. Hola,
    Diversos serveis educatius estan demanant-me aquest album il.lustrat per tenir material per parlar de la mort, fins i tot si aquesta ha estat per suïcidi i ho vull compartir amb vosaltres.

Fa poc més d’un any vaig haver d’explicar la mort per suïcidi d’un familiar a uns nens. Ho vaig fer a través d’un conte. Aquest conte l’ha publicat l’Editorial Proteus i es titula ‘En Max i la seva ombra’. És una història entranyable entre un noi i la seva ombra, un diàleg on els silencis són més importants que les paraules. Un diàleg que aconsegueix donar respostes senzilles a preguntes que ens hem fet des que el món és món i que només els nens i les nenes s’atreveixen a preguntar amb una innocent cruesa.
    En Max i la seva ombra és una història que permet a l’adult:
    – transmetre al menor el plaer de la lectura.
    – utilitzar el missatge ‘ocult entre els silencis’ d’en Max per a reflexionar sobre els factors de risc associats a la depressió en nens i adolescents.
    – parlar de la pèrdua d’una persona estimada, inclús si aquesta pèrdua és voluntària (suïcidi).
    – reforçar l’equilibri emocional del nen a través del personatge principal, en Max.
    El mercat editorial ofereix més contes que parlen de la mort, però cap des de l’òptica del suïcidi.
    Els hi adjunto un parell de gravacions per a que puguin fer-se una idea del conte:

Per una altra banda, és interessant llegir els comentaris que diverses persones han deixat en les entrades que he dedicat a En Max i la seva ombra al meu bloc, una en català i una altra en castellà.

Català: http://joseluisregojo.blogspot.com.es/2013/01/en-max-i-la-seva-ombra.html
    Castellà: http://joseluisregojo.blogspot.com.es/2013/01/max-y-su-sombra.html

Per últim, si desitgen veure el llibre sencer, no tinc cap inconvenient en enviar el text i les il.lustracions en format PDF per a que puguin decidir la possibilitat de fer algún tipus de col.laboració conjunta .
    Salutacions

jose luis regojo

2. He posat el teu comentari com a article del bloc perquè pugui arribar a tothom. Moltes gràcies per la teva colaboració.

3. PODRÍEU ENVIAR-ME LES LLETRES PER IMPRIMIR, HE CANVIAT D’ESCOLA I M’HE QUEDAT SENSE, GRÀCIES