PREINSCRIPCIÓ 19-20

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana s’inicia el PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ per al curs 19-20 a les escoles.

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre. Tot aquest procés està regulat per la resolució que publica el Departament d’Ensenyament. Aquest curs  el procés el regula la RESOLUCIÓ EDU/452/2019, de 21 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2019-2020.

Us adjuntem un dossier amb algunes informacions rellevants.

Tingueu en compte també que enguany…

• És obligatori emplenar el camp de correu electrònic indicant l’adreça a on es vol rebre la informació sobre el procés.
  • També és obligatori en el cas d’alumnes menors d’edat que s’indiqui a la sol·licitud quin dels dos tutors serà el referent per a les consultes del procés de preinscripció a a Internet.

Hem seleccionat algunes informacions importants en relació al procés:

1. CALENDARI

2. D’acord a aquest calendari, el dimecres 27 de març els centres educatius haurem de fer pública l’OFERTA PROVISIONAL de places. la podreu consultar en aquest apartat.

3. La SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ caldrà lliurar-la en el centre escollit en primera opció entre el 29 de març i el 9 d’abril de 2018.

4. Al següent link trobareu INFORMACIÓ rellevant sobre el procés: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Per a qualsevol dubte us podem atendre telefònicament o de manera presencial a l’escola.