PREINSCRIPCIÓ 18-19

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana s’inicia el PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ per al curs 18-19 a les escoles.

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre. Tot aquest procés està regulat per la resolució que publica el Departament d’Ensenyament. Aquest curs  el procés el regula la  Resolució ENS/603/2018, de 27 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2018-2019. Us adjuntem algunes informacions rellevants.

Informacions generals_18-19

Tingueu en compte també que enguany…

• És obligatori emplenar el camp de correu electrònic indicant l’adreça a on es vol rebre la informació sobre el procés.
  • També és obligatori en el cas d’alumnes menors d’edat que s’indiqui a la sol·licitud quin dels dos tutors serà el referent per a les consultes del procés de preinscripció a a Internet.

Hem seleccionat algunes informacions importants en relació al procés:

1. CALENDARI

2. D’acord a aquest calendari, avui els centres educatius hem de fer pública l’OFERTA PROVISIONAL de places.

3. La SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ caldrà lliurar-la en el centre escollit en primera opció entre el 13 d’abril i el 24 d’abril de 2018.

4. Al següent link trobareu INFORMACIÓ rellevant sobre el procés: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Per a qualsevol dubte us podem atendre telefònicament o de manera presencial a l’escola.