P3 P4 P5 VISITA A LES EXPOSICIONS DE TARDOR

Hola famílies,

Aquests dies l’Escola per dins fa molt de goig, voleu saber per què? Hi ha un munt d’exposicions de fruits de la tardor.

Hem fet una volta i hem vist tot això, cliqueu als grups que us interessin:

Aneguets i pollets

Cocodrils i taurons

Volcans i camaleons

P3: LA TARDOR A L’ESCOLA

0

Hola pares i mares, aquí hem fet un recull de fotos de tot el que hem experimentat i après de la tardor.

L’equip de P3.

Cliqueu sobre l’enllaç!!

LA TARDOR P3A Aneguets

LA TARDOR P3B Pollets

Ah… i mireu quin goig feia l’Escola durant la setmana de la castanyada: visita a les exposicions de tardor

P3 P4 P5 BALLEM LA CASTANYERA

0

Hola famílies, no ens hem volgut perdre ballar la castanyera, mireu, mireu:

Aneguets

Pollets

Cocodrils

Taurons

Volcans

Camaleons

Us desitgem que passeu una molt bona castanyada!

P3 P4 P5 TEATRE A LA FRESCA

0

Hola pares i mares, avui els nens i nenes de 6è ens han fet una representació del conte de la Castanyera.

Com a crítics els nens i nens d’infantil hem de dir que “ha estat una obra espectacular”

Felicitem als actors i actrius i a l’atrezzo!!!

Aquí us deixem un recull de fotos.

P4 i P5 SORTIDA GRANJA PALAUDÀRIES

0

El dimarts 26 d’octubre els nens i nenes de P4 i P5 vam anar a la granja Palaudàries.

Vam fer les tasques que fan els pagesos i les pageses durant la tardor: collir naps, moniatos, carbasses,…també vam donar de menjar a les vaques blat de moro i a les cabretes glans. Per finalitzar la visita a la granja, ens van donar una volta amb tractor. Va ser un dia molt xulo!

A continuació podeu veure els/les vostres fills/es:

Fotos P4

Fotos P5

P4 DIFERENTS ACTIVITATS

Hola famílies,

Us deixem un recull ben variat de fotos d’activitats que fem a l’Escola.

Ho voleu veure? Cliqueu aquí

JA ESTEM A P5!

Benvolgudes famílies,

Els volcans i els camaleons durant aquests dies de curs estem fent moltes activitats: plàstica treballant els elements de la tardor, psicomotricitat, diferents jocs, etc.

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí

P3 ADAPTACIÓ

0

Hola famílies, ja portem unes setmanes de curs. Estem descobrint: nous espais, nous materials, i… estem fent nous amics. Ens ho estem passant d’allò més bé!

Ho voleu veure? Cliqueu aquí.

Esperem que gaudiu amb els i les vostres fills i filles mirant les fotos!

P4 PADRINS

0

Hola famílies, com ja sabeu ens estimem molt als nostres padrins, hem fet un intercanvi d’activitats tot respectant les mesures Covid, les voleu veure?

Sorpresa que ens van fer els padrins, cliqueu aquí

Sorpresa que vam fer als padrins, cliqueu aquí

P4 ÚLTIMES FOTOS

Hola famílies, us deixem l’enllaç de les últimes fotos de P4, cliqueu aquí

Durant aquest curs ens ho hem passat d’allò més bé i hem après moooltes cosetes!