Cavall Fort: concurs 1252

Cavall Fort és una revista que té molts i molts anys i encara es publica. Jo mateix ja la llegia quan tenia la vostre edat. Els seus concursos són tota una tradició. Ara hi podeu jugar sense comprar la revista. Acostumen a ser activitats divertides molt relacionades amb el català.

Si us agrada els anirem penjant al blog. Aquí teniu el primer. A veure quants de vosaltres participen i quants l’encerten ? Per guanyar els premis a més d’encertar cal tenir una mica de sort en el sorteig.

El concurs 1252
Setembre de 2014

Fruites barrejades

Si poseu en ordre aquests catorze grups de lletres podreu trobar catorze noms de fruites de tardor.

Per participar al concurs envieu-nos la resposta i el vostre nom, cognoms, edat i adreça al correu bustia@cavallfort.cat, amb l’assumpte “Per al concurs número 1252”.

Aquí podeu veure els premis que podeu guanyar.

2 comentaris a “Cavall Fort: concurs 1252

  1. 1) taronja 2) castanya 3) figa 4) magrana 5) nou 6) moniato 7) avellana 8) raïm 9) caqui 10) poma 11) codony 12) carbassa 13) mandarina 14) pinyo

    Júlia Cañete
    6éA

  2. Bon dia Ricard, m’ho he passat molt bé trobant aquestes fruites:
    1. taronja
    2. castanya
    3. figa
    4. magrana
    5. nou
    6. moniato
    7. avellana
    8. raïm
    9. caqui
    10. poma
    11. codony
    12. carbassa
    13. mandarina
    14. pinyo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *