Després d’haver fet algunes incursions, amb escassos resultats, en aquest nou mon, tinc moltes ganes de poder portar endevant un blog d’aula. Espero que ja hagi arribat el moment.
miquel estrada
Penso que és molt i molt interessant però, com passa amb tot el que és nou, ens caldrà aprendre a treure´n rendiment.
Algunes vegades he entrat en alguns blocs, no pas perquè em sàpiga moure fàcilment per aquest indrets, sinó amb molt de tempteig encara… I sí, les possibilitats de coneixements i de comunicaió que se t’obren em semblen infinites…, però no és menys cert que has d’estar disposat a esmerçar-hi molt de temps i paciència per moure´t per aquests viaranys.
Àgata Albero
A les d’anglès ens agradaria crear un bloc, suposo que el problema és el temps. Espero que la propera sessió n’aprenguem una mica més. Ho trobo molt interessant!!!
Noemí Fernández
Fins avui no l’he pogut veure ja que no sortia res a la presentació. És una orientació per fer-te una idea del que és un bloc, però una cosa és la teoria i una altra posar-ho en pràctica… Estaria bé tenir un bloc per anar informant de les activitats i experiències escolars.
Teresa Torrents
Bé , ja he deixat el meu comentari , però se m’ha oblidat de dir que no puc decarregar-me la presentació, ni veure-la en pantalla sencera. Alguna cosa faig malament.
neus puget (patufet sant jordi)
Fa temps que tinc interés en crear un bloc per poder compartir amb altra gent els treballs i activiitats que fem a l’escola, que són moltes, però fins ara no m’he considerat “preparada”. D’ençà que hem començat la formació m’ha picat la curiositat i les ganes d’entrar en el món de la informàtica.
Laura Alcaraz
El tema dels blogs el veig amb unes possibilitats infinites però em segueix costant aquest tipus de llenguatge. Per començar aquest ordre cronològic em sembla com començar un llibre pel final. I això de fer comentaris públics també em sona estrany ( manca de costum). Et vaig enviar el comentari des de Xtec i veig que no ha arribat, no he pogut veure el power i a més em surten coses en anglès.
Jordi Albesa
Molt útil per conèixer les diverses eines que ajuden a confegir un bloc cada cop més complert i interessant.
Teresa Torrents
El tema blocs m’ interessa força. De fet , la meva companya , mestra d’ educació especial, ha creat un blog per l’ aula
d’ educació especial, que al Patufet en diem “La classe dels arbres”. M’ agradaria saber més coses per poder ajudar-la a tenir-lo actualitzat. Ella en sap un munt i jo, res de res. Ah! pels qui us interessi , pregunteu-nos i us direm l’ adreça per poder-hi entrar. De moment , només em pogut començar amb l’ ecollida de l’ arbre. Aquest any sóm la classe dels LLIMONERS ! Per si no ho sabíeu , espero aprendre’n molt per penjar experiències i coses que anem fent.Estic força engrescada , animeu-vos vosaltres també. De ben segur que algú del cicle en sabrà i entre tots ens en podem beneficiar.
sandra sastre
Avui ha estat tota una descoberta el tema blocs. Em sembla interesantíssim per documentar la nostra tasca. M’ha fet pessigolletes.
Em pregunto si no podríem tenir problemes amb les famílies i els drets d’imatge? Ja que tothom hi pot accedir, oi?
Després d’haver fet algunes incursions, amb escassos resultats, en aquest nou mon, tinc moltes ganes de poder portar endevant un blog d’aula. Espero que ja hagi arribat el moment.
Penso que és molt i molt interessant però, com passa amb tot el que és nou, ens caldrà aprendre a treure´n rendiment.
Algunes vegades he entrat en alguns blocs, no pas perquè em sàpiga moure fàcilment per aquest indrets, sinó amb molt de tempteig encara… I sí, les possibilitats de coneixements i de comunicaió que se t’obren em semblen infinites…, però no és menys cert que has d’estar disposat a esmerçar-hi molt de temps i paciència per moure´t per aquests viaranys.
A les d’anglès ens agradaria crear un bloc, suposo que el problema és el temps. Espero que la propera sessió n’aprenguem una mica més. Ho trobo molt interessant!!!
Fins avui no l’he pogut veure ja que no sortia res a la presentació. És una orientació per fer-te una idea del que és un bloc, però una cosa és la teoria i una altra posar-ho en pràctica… Estaria bé tenir un bloc per anar informant de les activitats i experiències escolars.
Bé , ja he deixat el meu comentari , però se m’ha oblidat de dir que no puc decarregar-me la presentació, ni veure-la en pantalla sencera. Alguna cosa faig malament.
Fa temps que tinc interés en crear un bloc per poder compartir amb altra gent els treballs i activiitats que fem a l’escola, que són moltes, però fins ara no m’he considerat “preparada”. D’ençà que hem començat la formació m’ha picat la curiositat i les ganes d’entrar en el món de la informàtica.
El tema dels blogs el veig amb unes possibilitats infinites però em segueix costant aquest tipus de llenguatge. Per començar aquest ordre cronològic em sembla com començar un llibre pel final. I això de fer comentaris públics també em sona estrany ( manca de costum). Et vaig enviar el comentari des de Xtec i veig que no ha arribat, no he pogut veure el power i a més em surten coses en anglès.
Molt útil per conèixer les diverses eines que ajuden a confegir un bloc cada cop més complert i interessant.
El tema blocs m’ interessa força. De fet , la meva companya , mestra d’ educació especial, ha creat un blog per l’ aula
d’ educació especial, que al Patufet en diem “La classe dels arbres”. M’ agradaria saber més coses per poder ajudar-la a tenir-lo actualitzat. Ella en sap un munt i jo, res de res. Ah! pels qui us interessi , pregunteu-nos i us direm l’ adreça per poder-hi entrar. De moment , només em pogut començar amb l’ ecollida de l’ arbre. Aquest any sóm la classe dels LLIMONERS ! Per si no ho sabíeu , espero aprendre’n molt per penjar experiències i coses que anem fent.Estic força engrescada , animeu-vos vosaltres també. De ben segur que algú del cicle en sabrà i entre tots ens en podem beneficiar.
Avui ha estat tota una descoberta el tema blocs. Em sembla interesantíssim per documentar la nostra tasca. M’ha fet pessigolletes.
Em pregunto si no podríem tenir problemes amb les famílies i els drets d’imatge? Ja que tothom hi pot accedir, oi?