Daily Archives: 17 juny 2012

Acabant el curs…

Nombrosos estudis revelen que les parts del cervell que s’activen mentre fem alguna cosa que ens apassiona, ja sigui professionalment o per pur plaer, són les mateixes que s’activen quan juguem de petits. I és que, si ens observem amb deteniment, ens adonarem que els adults canviem molt poc respecte al nen que vam ser. Normalment continuem tenint els mateixos gustos i les mateixes aficions que quan érem petits. Amb una mica de sort aquells gustos s’hauran convertit en professions i ens podrem dedicar al que tota la vida ens havia apassionat. Jo personalment tinc la gran sort de dedicar-me a allò que jugava de petita, allò que sempre havia volgut ser i curs rera curs aquest desig va creixent gràcies a uns meravellosos alumnes que m’encomanen la il·lusió.
En les darreres classes d’Educació física s’han introduït molts jocs alternatius i el penúltim dia del curs, una activitat per treure adrenalina i relaxar-se tots els companys del Cicle Superior de Primària junts.

I per aquellls que heu començat a treballar amb el prezi.com i aquells que encara no ho heu fet, us animo a veure aquest minitutorial, un quart d’hora per aprendre a utilitzar-lo:

http://prezi.com/yqfu-lxm9kxr/tutorial-prezi-en-espanol-aprender-a-utilizarlo-en-15-minutos-academia-prezi/

Amb molta emoció, comencem la darrera setmana, plena d’esdeveniments 😉

“Un dels principals objectius de l’educació ha de ser ampliar les finestres per les quals veiem el món.”
– Arnold H. Glasgow