Celebració de Nadal i Caga Tió

Nadales 2021

Per veure la resta de Nadales i el Teatre, cicleu aquí.

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P-4

DONEM PER FINALITZAT EL NOSTRE PROJECTE I US MOSTREM EL MAPA CONCEPTUAL DE LA CLASSE.

QUÈ HEM APRÈS?

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P-4

DESPRÉS DE VEURE ALGUNES JOIES DE L’EDAT MITJANA, VAM PENSAR QUE NOSALTRES PODRÍEM FER UNA POLSERA. L’HEM FER AMB PISTONS DE SOPA PINTATS AMB TEMPERA DE COLORS. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ ENFILANT ELS PISTONS AL CORDONET DE PLÀSTIC I ENS HA AGRADAT MOLT COM HA QUEDAT. AQUÍ US HO ENSENYEM.

Decoració de Nadal i arribada dels Tions a l’Escola

Aquest divendres, vam estrenar la decoració de Nadal: un arbre de Nadal elaborat amb les mans dels nens i nenes de l’escola. A cadascuna d’elles, hi figura el desig de cada infant per aquestes festes.

Així mateix, van arribar els Tions.

PROJECTE ELS EXPLORADORS P-5

La bandera del nostre poble ens porta a conèixer la història del Sant Àngel, patró de Seròs.

Divendres per la tarda, fem una sortida al Baptisteri i  el Jesús Ibars, exalumne de la nostra escola, ens explica la història de Sant Àngel.

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P-4

LES PRINCESES I ELS CAVALLERS VIVIEN ALS CASTELLS I PER AIXÒ ELS VAM ESTUDIAR. VAM VEURE QUE TOTS ELS CASTELLS TENIEN ENLAIRADA, AL PAL DE LA TORRE DE L’HOMENATGE, UNA BANDERA REPRESENTATIVA DEL NOM DE LA FAMÍLIA  O DE LA POBLACIÓ ON ESTAVEN SITUATS. A SERÒS HI HAVIA UN CASTELL FA MOLTS ANYS I VAM PENSAR QUE ENS HAGUÉS AGRADAT QUE TINGUÉS LA BANDERA DE SERÒS.  PER TOT AIXÒ, VAM BUSCAR-LA PER SABER COM ERA I VAM EXPLICAR EL SIGNIFICAT DELS SÍMBOLS QUE TÉ. DESPRÉS TOTS I TOTES VAM PINTAR LA NOSTRA BANDERA.

PROJECTE LA CLASSE DE LA XOCOLATA

ELS ALUMNES DE P3 SOM LA CLASSE DE LA XOCOLATA I AL LLARG DE TOT AQUEST PRIMER TRIMESTRE HO HEM TREBALLAT MOLT DOLÇAMENT.

AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RECULL DE LES NOSTRES EXPERIÈNCIES I VIVÈNCIES. ESPEREM QUE US AGRADI.

LA CLASSE DE LA XOCOLATA (cliqueu sobre la imatge)

Publicat dins de General | 1 comentari

PROJECTE ELS EXPLORADORS

ELS ALUMNES DE P5 ANEM A VEURE EL MURAL ” MONESTIR D’AVINGANYA” PINTAT PEL JOSEP ROMIA LLOP.

cliqueu a sobre : ANEM A VEURE EL MURAL D’AVINGANYA

PROJECTE ELS EXPLORADORS

Els alumnes de p5 visitem els gegants !

cliqueu a sobre:  Visitem els gegants de Seròs