PROJECTE LA CLASSE DE LA XOCOLATA

ELS ALUMNES DE P3 SOM LA CLASSE DE LA XOCOLATA I AL LLARG DE TOT AQUEST PRIMER TRIMESTRE HO HEM TREBALLAT MOLT DOLÇAMENT.

AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RECULL DE LES NOSTRES EXPERIÈNCIES I VIVÈNCIES. ESPEREM QUE US AGRADI.

LA CLASSE DE LA XOCOLATA (cliqueu sobre la imatge)

PROJECTE ELS EXPLORADORS

ELS ALUMNES DE P5 ANEM A VEURE EL MURAL ” MONESTIR D’AVINGANYA” PINTAT PEL JOSEP ROMIA LLOP.

cliqueu a sobre : ANEM A VEURE EL MURAL D’AVINGANYA

PROJECTE ELS EXPLORADORS

Els alumnes de p5 visitem els gegants !

cliqueu a sobre:  Visitem els gegants de Seròs

PROJECTE ELS EXPLORADORS

Avui els alumnes de P-5 hem visitat l’Ajuntament, ens ha rebut el Sr. Batlle, el Sr. Josep Antoni Romia a la sala de plens i li hem fet unes preguntes.

Coneixem el nostre entorn i continuem aprenent !

Gràcies a l’Ajuntament per la seva atenció !

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P4

DESPRÉS DE  VEURE LES TRES CORONES QUE TRES NENES VAN PORTAR A CLASSE, I QUE ENS VAN AGRADAR MOLT, VAM PENSAR QUE NO TENÍEM CAP CASC. AIXÍ QUE TOTS I TOTES VAM TRIAT SI VOLÍEM FER-NOS UNA CORONA O  BÉ UN CASC. ELS VAM PINTAR I DECORAR AMB MOLTA IL·LUSIÓ I AVUI ENS ELS HEM EMPORTAT A CASA. LA VERITAT ÉS QUE TOTES I TOTS ESTÀVEM GUAPÍSSIMS.

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P4

EL DIJOUS DIA 4 VAM SORTIR DE L’ESCOLA I VAM ANAR A VEURE LA CONEGUDA “CASA DE PEDRES”, PER SABER AMB QUÈ ES CONSTRUÏEN ELS CASTELLS.

VAM TROBAR PEDRES MOLT GROSSES, DE QUADRADES I DE RECTANGULARS. LES VAM TOCAR I ESTAVEN FREDES. ENS VAN AGRADAR LES FINESTRES I UNA TORRE QUE S’ASSEMBLAVA A LA  DE L’HOMENATGE.

EN TORNAR A CLASSE CADASCÚ DE NOSALTRES VA DIBUIXAR UNA PEDRA A LA PISSARRA I VAM CONSTRUIR UN TROS DE PARET.

AL DIA SEGÜENT, EN TRES GRUPS, VAM CONSTRUIR TRES CASTELLS AMB PONT LLEVADÍS I FOSSAT I TOT.

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS P4

VOLÍEM CONFECCIONAR EL TÍTOL “L’EDAT MITJANA”, PER A SITUAR L’ÈPOCA EN QUÈ VIVIEN LES PRINCESES I ELS CAVALLERS.

VAM OMPLIR LES LLETRES DEL TÍTOL AMB GOMETS PETITS BLAUS, AMB FORMA DE RECTANGLES. AMB LES LLETRES, VAM CONFEGIR “L’ EDAT MITJANA” DAMUNT D’UN PAPER BLAU I EL VAM ENGANXAR A LA PARET, DAMUNT DEL MAPA CONCEPTUAL. AIXÍ ENS HA QUEDAT.

PROJECTE ELS EXPLORADORS

I continuem fent les nostres rutes per portar a terme un aprenentatge vivencial, perquè s’aprèn, vivint, sentint i fent !

Avui hem anat al camp de la família Baró i ens han ensenyat com collien les olives i quins estris utilitzaven. Nosaltres vam collir les olives de l’arbre de la plaça amb la mà però en aquest camps hem vist que si s’han de collir moltíssimes olives i de manera ràpida cal utilitzar estris especials.

Ens ho hem passat molt bé !

Festa de la Castanyada

LA CLASSE DE P4 FEM UNA SORTIDA PER A BUSCAR FULLES

EL DIJOUS 21 D’OCTUBRE, LA CLASSE DE P4, VAM ANAR A RECOLLIR FULLES DE PARAGUAIÀ,  A UN BANCAL  QUE HI HA A PROP DEL POLIESPORTIU. EN VAM TROBAR MOLTÍSSIMES, DE GROGUES, DE MARRONS I DE COLOR TARONJA. ENS VA AGRADAR MOLT RECOLLIR LES FULLES.

DESPRÉS DE BUSCAR LES FULLES VAN PARAR UNA ESTONA A JUGAR A LA PLACETA QUE ESTÀ A PROP DEL POLIESPORTIU. ENS HO VAM PASSAR SUPERBÉ.

AMB LES FULLES QUE VAM RECOLLIR VAM FER LA MANUALITAT DE TARDOR, UN ERIÇÓ AMB MOLTES PUNXES. AQUÍ EL TENIU. US AGRADA?