Internet és un espai on podem obtenir diferents punts de vista dels mitjans, fer preguntes, respondre amb crítiques i connectar-nos amb persones en una àmplia varietat de temes. Per tant la implementació de tecnologies permet a l’usuari tenir un rol actiu en la creació i l’intercanvi de recursos en línia a escala global.
La capacitat d’autogestionar la reputació personal és un altre aspecte a tenir en compte a l’hora de crear nostres diferents identitats digitals al món virtual. La privadesa, la responsabilitat, la confiança i la seguretat són alguns dels problemes als que fem front. Per tant és necessari ajudar als nostres alumnes en el seu procés d’autogestió d’identitat en línia.
D’altra banda la competència digital s’ha convertit en un concepte clau en la discussió sobre que tipus d’habilitats i comprensió hauríem de tenir. Tenir competència digital no significa el mateix fa deu anys que avui dia. És un àmbit que aquesta en constant evolució amb una convergència en múltiples camps. És per això que gràcies a aquest curs m’he començat a interessar a millorar les meves capacitats digitals. M’ha agradat també poder iniciar-me en l’ús docent de dispositius mòbils. Crec que és un element per a nosaltres i els nostres alumnes tan dinàmic i habitual que es pot utilitzar en projectes de manera regular. En definitiva m’ha motivat per millorar les meves habilitats digitals i per aprendre coses que puc posar en pràctica a l’aula .