Els EUA adverteixen d’un possible atac terrorista en un vol entre Sudan i Uganda
L’Ambaixada estatunidenca al Sudan ha advertit aquest cap de setmana que “extremistes regionals” pertanyents a grups terroristes actius al país africà estan planejant un atac contra vols d’Air Uganda entre el Sudan i Uganda.
L’anunci penjat a última hora d’ahir a la pàgina web de la delegació dels EUA advertia d'”una amenaça potencial contra l’aviació comercial entre Juba (capital semiautònoma del Sud del Sudan) i Kampala (Uganda).”
“L’Ambaixada ha rebut informació de la voluntat d’extremistes regionals de perpetrar un atac mortal a bord d’un avió d’Air Uganda en aquesta ruta”, afegeix el text, que adverteix els possibles passatgers.
VOCABULARI
ambaixada : Grup de persones encarregades d’aquesta missió, l’ambaixador amb els seus consellers, secretaris, etc.
aviació : Ciència i tècnica de la locomoció per mitjà d’avions.