SORTIDA AL COSMOCAIXA

El 15 de març vam estar al Cosmocaixa visitant el museu i fent unes activitats.

Els nens i nenes de tercer vam fer el taller de “Menjar i no ser menjat”, on vam conèixer diferents tipus d’animals i els seus mecanismes de defensa; i els de quart vam fer el taller de “El Sistema Solar i les fases de la Lluna”.

Després vam poder dinar a la plaça del Cosmocaixa, a l’aire lliure i jugar una estona.

https://photos.app.goo.gl/6zVO3wB7hDfhtpjV2

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *